Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوال و جواب جدی پیرلو و کارشناس اسکای: شما بگویید، چه باید میکردم؟ +ویدیو

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
آندرا پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از تساوی بد موقع تیمش در رقابت های سری آ در پاسخ به سوال خبرنگار – کارشناس اسکای واکنش نسبتا تندی نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس شب گذشته در ادامه هفته 24 رقابت های سری آ ایتالیا مهمان تیم ورونا بود که این دیدار با تقسیم امتیازات دو تیم با نتیجه 1 بر 1 مساوی به پایان رسید.

در این جدال ابتدا رونالدو در دقیقه 49 دروازه حریف را باز کرد، اما این گل در 77 توسط باراک پاسخ داده شد تا یووه در زمین حریف سه امتیاز دیگری را از دست دهد.

با این حال پیرلو سرمربی یووه پس از بازی در محاصره کارشناس شبکه اسکای قرار گرفت و در پاسخ به سوالات وی واکنش تندی نشان داد.

وقتی از پیرلو در مورد اینکه چرا از بازیکنان در پست غیر تخصصی استفاده میکند، سوال پرسیده شد، گفت: در شرایط کنونی اگر به لیست مصدومان ما نگاه کنید متوجه میشوید که ما چه شرایطی داریم. حالا شما بگویید، با این شرایط چه باید میکردم؟

در ادامه کارشناس اسکای اسپورت از نحوه گزینش برنادسکی و کیه زا در پست هایی غیر تخصصی از پیرلو انتقاد کرد، سرمربی یووه نیز گفت: اگر شما بودید، از چه کسی استفاده میکردید؟ این دو تنها بازیکنانی بودند که در پست های خودشان بازی کردند.

وی در پایان گفت: در کل بازی نا امید کننده بود، میدانستیم که بازی برای مان سخت میشود. باید گل های بیشتری میزدیم و فاصله را بیشتر میکردیم اما موفق نبودیم. ورونا خیلی خوب پرس میکرد و شرایط زمین بازی هم اصلا خوب نبود.

ویدیو بحث پیرلو و کارشناس اسکای

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала