Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری کلوپ برای ماندن ستاره مصری در آنفلید

© REUTERS / NEIL HALLاللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020
اللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول امیدوار است علی رغم گمانه زنی ها درباره آینده ستاره مصری در آنفیلد، محمد صلاح برای مدتی طولانی در لیورپول باقی بماند.

به گزارش اسپوتنیک، صلاح در ماه دسامبر در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی AS رئال مادرید و بارسلونا را "دو باشگاه برتر" جهان توصیف کرد و افزود "چه کسی می داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

این صحبت های صلاح باعث شد تا گمانه زنی ها در مورد آینده او آغاز شود.

هر چند مدتی است هیچ رسانه ای نام او را به غول های فوتبال اسپانیا پیوند نداده و این روزها بیشترین اخبار مربوط به ارلینگ هالند و کلیان امباپه است، ولی بدون شک هیچ باشگاهی بدش نمیاید که این ستاره مصری را در اختیار داشته باشد.

صلاح در این فصل نیز شماره یک آنفیلد است و در تمامی بازی ها برای سرخ ها 24 گل به ثمر رسانده است.

او در حال حاضر با 17 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر نیز قرار دارد.

هر چند اوضاع خود لیورپول نیز با توجه به بحران مصدومیت ها چندان جالب نیست و شکست های متوالی و بی سابقه باعث شده تا مدافع عنوان قهرمانی هیچ شانسی برای بالا بردن جام این فصل لیگ برتر نداشته باشد.

با این حال کلوپ پیش از سفر لیورپول به شفیلد یونایتد در نشست خبری این مسابقه در خصوص ستاره مصری تیمش صحبت کرد.

او گفت: "این خوب نیست که مجبور میشوم از بازیکنان خودم تعریف کنم. دوست دارم صادقانه بگویم، مخصوصا در مورد صلاح، اعداد و ارقام خود گویا هستند.

'محمد نه تنها گلزن است، بلکه به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت زیادی کرده است. او بازیکن بسیار بسیار مهمی برای ما است و البته امیدوارم که برای مدت طولانی در لیورپول بماند. '

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала