Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیستمین گل فصل رونالدو در 600مین بازی لیگ+عکس

© REUTERS / Massimo PincaEl delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido
El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، با حضور در بازی تیمش مقابل اسپتزیا به رکورد ویژه‌ای دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، با حضور در بازی تیمش مقابل اسپتزیا به رکورد ویژه‌ای دست یافت. که در لالیگا، لیگ برتر انگلیس و لیگ پرتغال هم بازی کرده است اکنون به عدد ویژه‌ای در تعداد بازی هایش در لیگ های مختلف رسید.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با احتساب بازی مقابل اسپتزیا، اکنون به تعداد 600 بازی در لیگ های مختلف رسیده است که این عدد، یک عدد بسیار چشمگیر بوده و رکورد خاصی به حساب می‌آید. فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، دوران خود را از لیگ پرتغال و باشگاه اسپورتینگ آغاز کرده است. او در آکادمی این باشگاه و در لیگ دسته دوم پرتغال، 2 بازی انجام داده است، سپس در لیگ برتر پرتغال و با باشگاه اسپورتینگ، 25 بازی انجام داد.

رونالدو پس از آن راهی منچستریونایتد سر الکس فرگوسن شد و در لیگ برتر انگلیس 196 بازی انجام داد و تبدیل به ستاره شد اما اوج کار کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بود که بین سال‌های 2009 تا 2018 در لالیگا توپ می‌زد و در این مدت 292 بازی انجام داد و اکنون با انجام 85 بازی در سری آ ایتالیا به تعداد 600 بازی رسیده است. در هر صورت باید دید که ادامه دوران حرفه‌ای رونالدو به چه شکل خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала