Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه از وضعیت نیمار؛ ستاره برزیلی به جدال بارسا میرسد؟

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
با وجودی که نیمار برای بازگشت به میادین و رسیدن به دیدار حساس مقابل بارسا تلاش میکند، اما مائوریسیو پوچتینو برای بازی دادن به وی چراغ سبز نشان نداده است.

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه 5 روز مانده به دیدار حساس پی اس جی – بارسا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مائوریسیو پوچتینو نتوانست تایید کند نیمار به این بازی میرسد یا خیر.

سوپراستار برزیلی پاری سن ژرمن در 10 فبروی 2021 در رقابت های جام حذفی مقابل کائن مصدوم شد و تا کنون از میادین دور است.

نیمار که چند روز پیش با حضور در تمرینات انفرادی هواداران را برای حضور در بازی برگشت مقابل بارسا امیدوار کرده بود و حتی سرمربی آرژانتینی پاریسی ها نیز امیدوار بود از او بتواند در این دیدار مهم استفاده کند.

پوچتینو که تا کنون نتوانسته از نیمار در ترکیب تیمش استفاده کند، بارها تأکید کرده است که نیمار طبق برنامه تیم پزشکی فعالیت میکند و بازگشت او به میدان روند عادی دارد.

هر چند حالا پس اس جی در روند پیروزی در بازی های مهم نیاز چندانی به این بازیکن برزیلی ندارد و به نبود آن عادت کرده است.

با این پوچتینو در آستانه دیدار با برست در رقابت های جام حذفی فرانسه به سوال خبرنگاران در خصوص نیمار گفت:"او در مسابقه برست در دسترس نیست، اما ا ما از پیشرفت او بسیار راضی هستیم و در چند روز آینده خواهیم دید که آیا او می تواند تیم را در مقابل بارسا همراهی کند یا خیر."

سرمربی پی اس جی در خصوص علاقه تیم های لیورپول و رئال به ستاره تیمش امباپه نیز گفت: "ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. باشگاه و من می خواهیم او بماند.

"این یک تصمیم دو طرفه بین باشگاه و بازیکن است. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است و امیدواریم که سال های زیادی در کنار ما بماند."

در همین حال یک منبع نزدیک به مهاجم پاری سن ژرمن به روزنامه فرانسوی L'Equipe گفت: "اوضاع به خوبی در حال پیشرفت است و هنوز 5 روز دیگر باقی مانده است."

همه چیز نشان می دهد که وی در بازی برگشت مقابل بارسا در پارک دو پرنس حضور خواهد داشت اما وی هنوز 100 درصد بهبود نیافته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала