Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وفاداری هافبک آلمانی به رئال مادرید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید علاقه مند است تا فوتبالش را در برنابئو به پایان برساند.

به گزارش اسپوتنیک، این هافبک 31 ساله آلمانی که در سال 2014 از بایرن مونیخ به رئال پیوست می گوید که او همیشه به بازنشستگی و پایان دادن به فوتبال در رئال مادرید فکر کرده است.

کروس از زمان پیوستن به لوس بلانکوس از بایرن مونیخ در تابستان 2014، کسب سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لالیگا را تجربه کرده است.

این هافبک 31 ساله 309 بازی برای مادرید در همه رقابت ها انجام داده است که بیشترین تعداد بازی برای یک فوتبالیست آلمانی در سانتیاگو برنابئو به حساب می آید.

با این حال کروس با ثبت این تعداد بازی با پیراهن رئال مادرید از رکورد هم وطنش اولی اشتیلیکه پیشی گرفت و حالا تنها فوتبالیست آلمانی است که بیشترین بازی را برای رئال مادرید انجام داده است.

او در این خصوص در مصاحبه ای با تلویزیون رئال مادرید گفت: "این چیز خاصی است. وقتی به آلمانی هایی که در اینجا بازی کرده اند نگاه می کنید، می فهمید که آنها نام های بزرگی هستند. پیش افتادن از اشتیلیکه که یک اسطوره برای باشگاه است، واقعاً من را خوشحال می کند. این یک رکورد ویژه است و از رسیدن به این نقطه خوشحالم. همانطور که همیشه گفته ام ، من همیشه گفته ام که میخواهم فوتبالم را در رئال به پایان برسانم و همیشه بخاطر آن تلاش میکنم.

این بازیکن سرشناس آلمانی در 22 بازی این فصل در لالیگا  دو گل به ثمر رسانده و شش پاس گل داده است.

کروس در خصوص دربی مادرید که فردا برگزار میشود نیز گفت: "من سعی می کنم در هر مسابقه بهترین بازی را انجام. هر پاسی که می دهم اگر به هم تیمی ام نرسد مرا آزار می دهد."

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала