Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: هر نتیجه در دربی مادرید برای ما خوب است، برای گرفتن نتیجه به پاریس میرویم

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
کومان سرمربی هلندی آبی اناری ها ضمن خشنودی از پیروزی دیشب بارسا برابر اوساسونا در لالیگا از آمادگی تیمش برای جدال حساس چهارشنبه شب برابر پی اس جی گفت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا در زمین اوساسونا با دو گل به برتری رسید تا با دو بازی بیشتر به دو قدیمی اتلتیکوی صدرنشین برسد.

بارسا که این هفته بازی سختی در برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان دارد، با کسب برد در این مسابقه امیدواری هایش برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان زیاد شد.

با این حال کومان سرمربی بارسا در نشست خبری بعد از جدال با اوساسونا در خصوص موضوعات مختلفی صحبت کرد.

وی گفت: "بازی پیچیده ای بود." "تیم ما مصمم و برای گرفتن سه امتیاز بازی جدی بود، اما این بهترین بازی ما نبود. ولی در نهایت امر من فکر می کنم آنچه را که باید انجام می دادیم، انجام دادیم، بازی را بردیم و خوشحالم."

کومان در خصوص ستاره تیمش مسی نیز گفت: "لئو در ترکیب من آزاد است و هر جایی که احساس کند میتواتد تاثیرگذار باشد، حضور پیدا میکند.

"او تاثیر خوبی روی گل آلبا گذاشت. ما برای ایجاد حمله خطرناک روی دروازه حریف به مسی نیاز داریم، بقیه باید بدوند، اما امروز در بازی دیشب کمی عقب تر بازی کرد. ولی در کل خوب بازی کرد و در حمله کمک زیادی کرد."

سرمربی هلندی در خصوص بازیکن جوان تیمش ایلیکس نیز افزود: "ایلیکس یک گل خارق العاده به ثمر رساند، گل سرنوشت سازی که سرنوشت بازی را تعیین کرد. "او شانس های خوبی را ایجاد میکند، پا به توپ است و کیفیت خوبی دارد.

"هر وقت او وارد زمین می شود، علیرغم سن و سال کمی که دارد به کیفیت تیم اضافه میکند. برای من سن مهم نیست، مهم این است که بازیکن بتواند رقابت کند.

صحبت های بعدی سرمربی بارسا در مورد دربی مادرید بود، او در خصوص دیدار حساس امشب گفت: در این شرایط ما باید به فکر تیم و بازی خودمان باشیم و بازی خود را ببریم. فکر می کنم امشب هر نتیجه ای رخ بدهد، برای ما خوب است. خواهیم دید."

او در خصوص جدال حساس چهارشنبه شب در مقابل پی اس جی نیز گفت: "من فکر می کنم ما یک روز تعطیل داریم و سپس برای جدال مان در پاریس آماده می شویم نمی خواهیم بگوییم بازگشت در این دیدار غیرممکن است، اما برای نتیجه گرفتن به پاریس میرویم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала