Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران تمدید نکند به منچستر می‌رود

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
گفته میشود در صورتی که قرارداد رافائل واران با اباشگاه رئال مادرید تمدید نشود، این بازیکن که منچستریونایتد لینک شده است به فروش خواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید میداند که از دست دادن همزمان راموس و واران چقدر سخت است اما بدون شک از اینکه واران را هم مثل راموس که ممکن است رایگان از رئال مادرید برود، در سال 2022 از دست بدهد، بهتر است و ی را به فروش برساند.

مدافع فرانسوی در 28 اپریل ده سال میشود که در رئال مادرید حضور دارد. وی پس از ورود به باشگاه در سال 2011 در اوج است. او در غیاب سرخیو راموس مصدوم دفاع رئال را حفظ کرده و به باقی ماندن شانس آنها برای قهرمانی در رقابت های لیگ کمک کرده و لوس بلانکوس را به تیم مدعی و شانس اصلی صعود از جدال با آتالانتا تبدیل کرده است.

او حتی در 5 بازی اخیر خود با دو گل در جریان 4 پیروزی و یک تساوی تیم عملکرد درخشانی داشته است و در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل آتالانتا 74 پاس دقیق داشته است.

اما قرارداد وی در سال 2022 به پایان می رسد و در شرایط فعلی که وی یک سال آخر قرارداد خود را سپری میکند وی بخواهد این قرارداد را تمدید کند.

گفته می شود منچستر یونایتد با مدافع که رئال بیش از 60 میلیون پوند ارزش دارد، وضعیت وی را از نزدیک زیر نظر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала