Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی 5 – ساوت‌همپتون 2؛ توقف شاگردان پپ کار هر کسی نیست

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
تیم‌های منچسترسیتی و ساوتهمپتون امشب به مصاف هم رفتند که دیدار بین این دو تیم با پیروزی پر گل من سیتی به کار خود خاتمه داد.

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 22:30 دو تیم منچسترسیتی و ساوتهمپتون از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند.

 روز یک شنبه منچستریونایتد موفق شد با حساب 0-2 مقابل شاگردان پپ گواردیولا به پیروزی برسند و نوار 21 پیروزی متوالی این تیم را پاره کنند. سیتی در حالی پا به میدان گذاشت که امیدوار بود با کسب 3 امتیاز، به مسیر پیروزی بازگردد. 

در ده دقیقه ابتدایی نیمه اول، ساوتهمپتون بهتر از سیتی کار را آغاز و کمی هواداران این تیم را نگران کرد، اما این کوین دی بروین بود که در دقیقه 15 گل اول سیتی را به ثمر رساند. در دقیقه 25 جیمز وارد پراوس موفق شد از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه تیم مهمان شانس پیشی گرفتن داشت، اما در ضربات آخر بی دقت عمل کردند تا این ریاض محرز باشد که گل دوم را در دقیقه 40 برای سیتی به ثمر می‌رساند. این پایان کار در نیمه اول نبود و ایلکای گوندوغان در دقیقه 45+3 اختلاف را دو برابر کرد تا شاگردان گواردیولا با پیروزی 3-1 به رختکن بروند. 

در نیمه دوم، سیتی با حملات خود بارها دروازه الکس مک‌کارتی را تهدید کرد و ریاض محرز در دقیقه 55 گل دوم خود و چهارم سیتی را زد. تنها یک دقیقه بعد از این گل، چه آدمز بازی را 4-2 کرد و 3 دقیقه بعد نیز کوین دیبروینه حساب کار را 5-2 به نفع آبی‌های شهر منچستر کرد تا آن‌ها 3 امتیاز این بازی پر گل را از آن خود کنند. 

منچسترسیتی با این پیروزی 68 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدرجدول مستحکم‌تر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала