Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف مقابل پورتو، دلیل تمایل یووه به فروش رونالدو

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
بعد از سه سال کریستیانو رونالدو در ماموریت‌اش در یوونتوس برای کسب قهرمانی اروپایی موفق نبوده است و به نظر میرسد به زودی این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فابریتزیو رومانو کارشناس نقل و انتقالات اسکای گزارش داد که یوونتوس در پایان فصل با ژرژ مندس و کریستیانو دیدار می کند تا طرفین در مورد آینده تصمیم بگیرند.

 رومانو همچنین نوشت پاراتیچی روز گذشته در پاسخ به ماندن کریستیانو رونالدو و یا تمدید قرارداد او گفت:

"نیازی به عجله در این مورد نیست" اما انتظار داشتیم مدیر یوونتوس در رسانه ها اعلام کند کریستیانو صد در صد می ماند. یوونتوس در تاریخش و مخصوصا اخیرا نشان داده که هر بازیکنی که بخواهد جدا شود، می تواند برود. بنابراین اگر کریستیانو رونالدو بخواهد از یوونتوس جدا شود، بیانکونری اجازه جدایی خواهد داد.

در حال حاضر یوونتوس هیچ درخواستی از کریستیانو رونالدو برای جدایی دریافت نکرده است. شایعات زیادی در مورد آینده کریستیانو رونالدو در رسانه ها، مثلا بازگشت به رئال مادرید یا منچستیونایتد مطرح می شود اما در حال حاضر هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی وجود ندارد. یوونتوس هیچ پیشنهادی برای کریستیانو رونالدو دریافت نکرده و باشگاه تا پایان فصل صبر خواهد کرد. 

​توتو اسپورت روز گذشته گزارش داد آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس مشخص نیست و آندره آ پیرلو همچنان مربی یوونتوس خواهد بود.

فابریتزیو رومانو گزارش داد یوونتوس دو طرف در پایان فصل مذاکره خواهند داشت. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد شاید کریستیانو رونالدو از این وضعیت ناراضی باشد اما می داند که پیدا کردن باشگاهی برای پرداخت این دستمزد، سخت خواهد بود و بعید از زودتر از پایان قراردادش در سال 2022 این تیم را ترک کند. 

گاتزتا همچنین گزارش داد اگر کریستیانو رونالدو از یوونتوس برود، بیانکونری با دستمزد او در نقل و انتقالات می تواند فعالیت های زیادی داشته باشد و از نظر مالی به سود آنها خواهد بود اما هیچکس در یوونتوس، رونالدو را مانعی برای خرید بازیکنان جدید نمی بیند و مشکلی با ماندن او ندارد.

شایعات در رسانه ها زیاد هستند اما به احتمال فراوان، رونالدو حداقل تا پایان فصل آینده (پایان قراردادش) در این تیم خواهد ماند زیرا فوق ستاره پرتغالی درخواستی برای خروج نداده و یوونتوس هم پیشنهادی دریافت نکرده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала