Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد و میلان شبیه هم هستند

© REUTERS / MASSIMO PINCAManchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal
Manchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
برونو فرناندز پیش از بازی امشب منچستر یونایتد مقابل میلان نظراتش را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، برونو فرناندز در گفت و گو با لا گازتا گفته: عدم درخششم در ایتالیا؟ باید رشد فیزیکی‌ام را کامل می‌کردم. از یک کشور دیگر به ایتالیا رفته بودم. در این کشور نتوانستم خودم را ثابت کنم. ماجرای دیبالا برای من آموزنده بود. همه از او انتظار چیزی خاص را داشتند اما به نظر من ما نسبت به او سخت گیر هستیم. در اودینزه تغییر مربی به من کمک نکرد. گیودولین برای من مانند معلم بود و زمان زیادی با او سپری کرده بودم. در هر صورت باید از ایتالیایی‌ها بابت فرصتی که به من اهدا شد تشکر کنم.

هافبک تیم منچستر یونایتد در ادامه افزود: در انگلیس تنش و شدت بیشتر است و سرعت بالاست. تیم‌های کوچک هم کیفیت دارند و می‌توانند باعث آزار شما شوند. در ایتالیا تاکتیک‌ها مانند دانشگاه برای فوتبال است. بازی امشب مقابل میلان؟ در برخی زمینه‌ها آن‌ها شبیه به منچستر یونایتد هستند. هر ۲ باشگاه گذشته با ارزشی دارند و ۱۰ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند اما در حال انتقال هستند و می‌خواهند به اوج برگردند. در ابتدای فصل کسی فکر نمی‌کرد میلان برای قهرمانی بجنگد اما حالا آن‌ها دوم هستند. میلانی‌ها با بازیکنان جوان شان خوب بازی می‌کنند و با حضور زلاتان تیمی قدرتمند به شمار می‌روند.

فرناندز درباره حذف یوونتوس و رونالدو گفت: کریتیانو یکی از بزرگترین بازیکنان در تاریخ است. ذهنیت او یک منلع الهام برای همه است. او چیزهای زیادی برده که هیچ کس نمی‌تواند به تنهایی برنده شود. می‌دانم از او انتظار زیادی وجود دارد اما زمانی که یک تیم شکست می‌خورد تمام تیم مقصر هستند نه یک بازیکن.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала