Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فورمولی جالب؛ رونالدو جانشین امباپه می‌شود

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
نشریه فرانسوی مدعی شده است در صورت اینکه پاریسن جرمن امباپه را از دست بدهد، روی رونالدو دست خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، حذف یوونتوس به همراه کریستیانو رونالدو از لیگ قهرمانان اروپا، حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورده است به طوری که گفته می‌شود یوونتوس ممکن است در تابستان آینده دست به فروش رونالدو بزند چرا که بیانکونری ها در سه فصل پیاپی با کریستیانو رونالدو نتوانستند در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت دست پیدا کنند.

فوق ستاره پرتغالی اکنون در شرایط خوبی به سر نمی‌برد چرا که تیمش به تازگی از لیگ قهرمانان اروپا و آن هم مقابل تیم نه چندان مطرح و مدعی پورتو حذف شده است و رونالدو زیر باد انتقادات قرار دارد. بسیاری از کارشناسان در رسانه های مختلف ایتالیایی معتقدند که رونالدو نتوانسته از نظر ورزشی برای یووه خریدی موفقیت آمیز به شمار بیاید و بیانکونری‌ها می‌توانند با فروش او در تابستان به سراغ ستاره های جوان تری بروند.

​اکنون روزنامه فرانسوی لو پاریسین مدعی شده است که اگر کیلیان امباپه در تابستان پاری سن ژرمن را ترک کند، در صورت پی اس جی دست و بالش از نظر مالی بسیار باز می‌شود و می‌تواند با پیشنهادی بسیار وسوسه انگیز و مناسب به سراغ خرید کریستیانو رونالدو بیاید.

در واقع به نظر می‌رسد که آینده‌ی امباپه می‌تواند روی آینده‌ی رونالدو هم اثر گذار باشد و اگر امباپه تصمیم به ترک پی اس جی بگیرد، پاریسی ها به سراغ کریستیانو رونالدو خواهند رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала