Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنار هم نشستن مسی و رونالدو در مراسم توپ طلا و بهترین‌های فیفا به تاریخ پیوست؟

© AP Photo / Alastair Grantميسي رونالدو
ميسي رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
با عملکرد ضعیف رونالدو و مسی مخصوصا در عرصه موفقیت در رده تیمی و قهرمانی در رقابت های اروپایی، امکان بردن جایزه فردی این دو کاهش پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، به عنوان دو فوق ستاره عصر حاضر جهان فوتبال، در سال های اخیر همواره بر فوتبال سیطره‌ی کامل داشته‌اند.

 اما در این فصل از رقابت ها اتفاقی که افتاد این بود که هر دوی آن‌ها خیلی زود و در مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت‌ها کنار رفتند و به نظر می‌رسد دیگر آن دو فوق ستاره ای نیستند که بتوانند یک تنه تیمشان را تا مراحل نهایی رقابت ها و خودنمایی کنند.

​حذف یوونتوس و بارسلونا در مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعا تاثیر بسزایی در جوایز سال 2021 فوتبال خواهد داشت چرا که مسی و رونالدو که همواره پای ثابت تمام جوایز بوده‌اند، اکنون خیلی زود از مهم ترین تورنومنت باشگاهی سال یعنی لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.

تصویری که مربوط به کنار هم نشستن مسی در مراسم بهترین های فیفا در سال های گذشته است، این روز ها مورد توجه قرار گرفته چرا که ممکن است دیگر چنین صحنه‌ای تکرار نشود و سوالی که مطرح است این است که آیا باز هم چنین عکسی تکرار خواهد شد؟ یا مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان دو فوق ستاره که سال ها رقابتی دیدنی بر سر جوایز داشتند، به خط پایان خود نزدیک شده‌اند؟

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала