Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: خبری از تمدید نیست

© REUTERS / JON NAZCAسيرخيو راموس قائد ريال مدريد مع حكم مباراة نصف نهائي كأس ملك إسبانيا
سيرخيو راموس قائد ريال مدريد مع حكم مباراة نصف نهائي كأس ملك إسبانيا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید از عدم تمایلش برای تمدید قرارداد با این تیم خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید به بهانه معرفی مستند جدید زندگی خود با خبرنگاران صحبت کرد. با توجه به این که کنفرانس مطبوعاتی به صورت آنلاین بود، آمازون هیچ کدام از سوالات مربوط به تمدید را نپرسید و در نهایت خود راموس در این باره صحبت کوتاهی داشت.

راموس در مورد انتقادها از رونالدو گفت:” او ستاره اصلی یوونتوس است. وقتی به یووه فکر می کنید، یاد رونالدو می افتیم. اگر ما هم در دوره بدی باشیم فقط در مورد کاپیتان و مربی صحبت می شود اما همیشه باید سعی کرد که از این مسائل دور باشی. کریس تفاوت ایجاد می کند. هیچ کس نمی تواند موفقیت را تضمین کند. هر تیمی می تواند چمپیونزلیگ را ببرد. دیروز، بارسا حذف شد و پریروز هم یوونتوس… این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد اما امیدواریم برای ما رخ ندهد.”

تمدید قرارداد:” بحث زیادی وجود دارد. دوست دارم چیزی بگویم اما هیچ خبر جدیدی نیست. فقط به بازگشت از مصدومیت فکر میک نم و می خواهم که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. در مورد تمدید هیچ خبر جدیدی نیست. تضمین می کنم که اگر خبری باشد اول از همه به شما اطمینان بدهم. اما آرامش دارم. روی کار خودم تمرکز دارم.”

میراثش در زمان بازنشستگی:”اسطورگی هر روز گسترش پیدا می کند. برخی چیزها را نمی توان حذف کرد. کارنامه ات، دستاوردهایت و … سعی می کنم که متواضع و سختکوش باشم و آرامش خودم را حفظ کنم. در حال حاضر 35 ساله هستم. برنابئو گفته بود که بازیکن جوان و پیر وجود ندارد بلکه بازیکنان خوب و بد وجود دارند. سخت تلاش می کنم تا در بالاترین سطح باشم و همیشه ذهنیتم همین بوده است. اشتباهاتی انجام می دهم اما سعی می کنم چیزهایی یاد بگیرم.صداقت داشته ام و همیشه بهترین عملکردم را داشتم.”

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала