Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی و دندان تیز کردن برای نونو مندز

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
منچستر سیتی می خواهد در مسابقه نقل و انتقالات از رئال مادرید پیشی بگیرد و نونو مندز، بازیکن شگفت انگیز اسپورتینگ لیسبون را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، نونو مندز 18 ساله به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ فعلی و آینده در اروپا شناخته می شود و در حال حاضر نیز استعداد یاب های باشگاه های برتر سراسر قاره سبز را به خود جذب کرده است.

منچسترسیتی با درخواست پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی خود مذاکرات با این بازیکن را شروع کرده است.

مندس از زمان اولین بازی خود در تیم اصلی در ماه جون 24 بار در اسپورتینگ بازی کرده است، وی در این بازی ها یک گل زده و دو پاس گل نیز داده است.

نونو مندز نه تنها در پست مدافع چپ جز بهترین استعداد های اروپا به حساب میرود بلکه این بازیکن توانایی بازی در پست مدافع میانی را نیز دارا می باشد.

ملی پوش تیم زیر 21 ساله های توجه تیم های اروپایی زیادی را به خود جلب کرده است و طبق گفته روزنامه مادریدی آ.اس منچسترسیتی از بقیه رقبا برای جذب این بازیکن 18 ساله جلوتر است و پیش از این با اسپورتینگ لیسبون در تماس شده است.

سیتی مجبور است تا با رئال مادرید در راه جذب این بازیکن رقابت کند، زیرا رئال ماردید به مندز به عنوان جانشین بلند مدت مارسلو و رقیبی درجه یک برای فرلاند مندی می بیند.

​مارسلو به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ دنیای فوتبال در رئال مادرید دوران شکوهمندی را سپری کرده است و در سال 2022 قراردادش با این تیم به اتمام میرسد، به همین خاطر رئال به دنبال جذب جایگزینی مناسب برای وی است.

سیتی نه تنها مجبور است با رئال مادرید، بلکه با باشگاه های درجه یک انگلیسی مانند لیورپول و منچستر یونایتد نیز رقابت کند.

گفته می شود لیورپول در پنجره زمستان پیشنهادی 19 میلیون پوندی برای این مدافع چپ ارائه داده است که توسط اسپورتینگ که خواهان پیشنهادی 40 میلیون پوندی بود، رد شد.

در همین حال منچستر یونایتد علی‌رغم اینکه تابستان گذشته با الکس تلس مدافع چپ 27 ساله برزیلی از پورتو قرارداد امضا کرد، علاقه خود را به این نوجوان 18 ساله نیز نشان داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала