Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند دیگر جای هالند نیست؛ انتقال به رئال، ایده‌آل برای بچه غول

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
عضو شوید
به نظر میرسد که بعد از نتیجه نامناسب بازی شب گذشته دورتموند در مقابل کلن، هالند ساز جدایی خواهد زد.

به گزارش اسپوتنیک، عصبانیت شب گذشته هالند از نتیجه گیری ضعیف دورتموند در بوندسلیگا باعث شده تا زمزمه های خروج این بازیکن از این تیم و خواسته این بازیکن برای انتقال به رئال مادرید زیاد شنیده شود.

ارلینگ هالند ستاره نروژی بوروسیا دورتموند بعد از تساوی دو بر دو در مقابل کلن که با بریس این بازیکن همراه بود، در پایان مسابقه دیروز بسیار عصبانی به نظر می رسید.

ارلینگ هالند بعد از بازی پیراهن خود را با حالتی کاملاً ناامیدانه و خشمگین به بازیکن کلن داد و سریعاً راهی رختکن شد؛ موضوعی که نشان می‌داد هالند به نوعی از نتایج پرنوسان دورتموند در بوندسلیگا خسته شده است.

​حضور دورتموند در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده با ابهام بزرگی روبرو شده است. این در حالی است که شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی رولینگ هالند از این تیم به گوش می‌رسد و عدم حضور زنبورها در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند هالند را بیش از پیش به جدایی ترغیب کند.

با این حال مارکا ادعا کرده است که هالند قهرمان فصل گذشته لالیگا یعنی رئال مادرید را به عنوان مقصد آینده مورد نظر خود انتخاب کرده است.

در حالیکه باشگاه رئال مادرید با بازگشت کریستیانو رونالدو نیز پیوند خورده است و کیلیان امباپه نیز گزینهه اصلی تقویت خط حمله این تیم به حساب میرود؛ خرید هالند نیز در دستور کار برای این تیم قرار دارد.

ارلینگ هالند از باشگاه های شهر منچستر، یونایتد و سیتی نیز پیشنهاد دارد و برعلاوه این ها چلسی، بارسلونا و حتی بایرن مونیخ نیز نیم نگاهی به جذب ستاره نروژی دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала