Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستیانو غیرقابل دست‌یابی است؛ پیرلو 100 درصد فصل بعد هم سرمربی یووه است

© REUTERS / ALBERTO LINGRIAالبرتغالي كريستيانو رونالدو يتوج مع فريقه يوفنتوس بلقب كأس السوبر الإيطالي
البرتغالي كريستيانو رونالدو يتوج مع فريقه يوفنتوس بلقب كأس السوبر الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
پاول ندود معاون ریاست باشگاه یوونتوس در مورد اخبار اخیر پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاول ندود، نایب رییس یوونتوس در مصاحبه با DAZN در خصوص آینده کریستیانو رونالدو و آندره آ پیرلو در یوونتوس، صحبت هایی شفاف انجام داد:

زیر سوال بردن رونالدو عادلانه نیست 
"کریستیانو رونالدو هم از نظر فنی و هم از نظر وجهه، انگیزه زیادی به ما جهت رسیدن به نقطه اوج دنیای فوتبال داده است. در زمینه فنی و عملکرد رونالدو، چیزی نمی توان گفت. رونالدو در 120 بازی بیش از 100 گل زده است. انتقاد از رونالدو؟ می توان این کار را انجام داد چون حرفه ای ها انتقاد پذیر هستند و باید وقتی اشتباه می کنند، انتقادات را بپذیرند اما زیر سوال بردن رونالدو به خصوص وقتی که او چنین آمار فوق العاده ای دارد، عادلانه نیست. رونالدو پسر خوب و ساده ای است اما از بیرون ممکن است این طور به نظر نرسد. در آینده، رونالدو را مورد مطالعه قرار خواهند داد. او نمونه یک بازیکن مدرن است که با استعداد بی نظیر و تلاش بسیار زیاد به اهدافی باورنکردنی دست یافته است. احتمال جدایی؟ از نظر من رونالدو غیرقابل فروش است و در یوونتوس می ماند. او تا ژوئن 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، بعدا می بینیم که چه خواهد شد. 

​پروژه یوونتوس با پیرلو ادامه دارد
 "پیرلو سرمربی یوونتوس است و صد درصد سرمربی یوونتوس خواهد ماند. ما با آندره آ یک پروژه را شروع کرده ایم. از سختی های این پروژه آگاهیم. می خواستیم بهتر عمل کنیم اما این طور نشد. ما انتظار چنین سختی هایی را داشتیم. ما یک سرمربی جدید با ترکیبی نوسازی شده داریم. آرام هستیم و به مسیر خود ادامه می دهیم. پیرلو برای تبدیل شدن به یک سرمربی بزرگ، همه چیز دارد. قضاوت شدن پس از شش ماه، دشوار است. ماسیمیلیانو الگری؟ حرف های او مایه مباهات بود. یوونتوس با الگری سال هایی عالی داشت و در کنار یکدیگر لذت بردیم. الگری بخشی از تاریخ یوونتوس را تشکیل می دهد. خیلی طبیعی همکاری ما به پایان رسید و پشیمانی وجود ندارد. "

یوونتوس روزهای خوبی را سپری نمی کند؛ پس از حذف از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و از دست رفتن شانس کسب دهمین اسکودتوی متوالی، این روزها اخباری در رابطه با جدایی کریستیانو رونالدو و اخراج آندره آ پیرلو به گوش می رسد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала