Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال باید امباپه و هالند را بخرد

© AP Photo / Pavel GolovkinFernando Hierro, entrenador de la selección española de fútbol
Fernando Hierro, entrenador de la selección española de fútbol - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
فرناندو هیرو اسطوره کهکشانی‌ها دلیلی برای جذب نکردن همزمان کیلیان امباپه ستاره پاریسن ژرمن و ارلینگ هالند مهاجم دورتموند نمی‌بیند.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند مهاجم 20 ساله، پس از پیوستن به دورتموند، زیر نظر سران مادرید قرار گرفته است، در حالی که لوس بلانکوس زمان زیادی است که علاقه خود به جذب امباپه را انکار نکرده است. حالا اخباری به گوش می رسد که رئال مادرید می‌خواهد تنها یکی از این دو استعداد را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی جذب کند. 

به نقل از سایت گل، فرناندو هیرو که سابقه بیش از 500 بازی، 5 قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید در کارنامه دارد به رادیو مارکا گفت: "اگر من جای سران رئال مادرید بودم، هالند و امباپه را با هم جذب می‌کردم. دلیلی برای انجام ندادن این کار نمی‌بینم."

ارزش هالند در حدود 80 میلیون یورو تخمین زده شده است. امباپه در سال 2017 با مبلغ 145 میلیون یورو به اضافه 35 میلیون پاداش از موناکو به پاریسن ژرمن منتقل شد. همانند هالند، ارزش امباپه نیز در فصل اخیر افزایش یافته است. حال اگر رئال مادرید قصد خرید این دو ستاره جوان را داشته باشد، باید بیشتر از 300 میلیون یورو خرج کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала