Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند و امباپه نه؛ هری کین رئالی می‌شود

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
گزارش شده است که رئال مادرید در صورت عدم موفقیت در راه جذب ارلینگ هالند و کیلیان امباپه برای جذب هری کین تلاش خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آ.اس چاپ مادرید و نزدیک به باشگاه رئال مادرید می‌گوید که باتوجه به افزایش قیمت نجومی دو ستاره جوان و درخشان دنیای فوتبال یعنی امباپه و هالند، خرید هرکدام از آنها در این وضعیت اقتصادی  باشگاه ها، می تواند برای رئال مادرید بسیار هزینه بر باشد.

 حالا  کادنا سِر مدعی شده که هری کین، مهاجم ناراضی تاتنهام به گزینه جایگزین مادریدی ها تبدیل شده است.

هری کین آماده جدایی از تاتنهام است، و احساس می کند که دیگر جایی برای پیشرفت در این تیم وجود ندارد و طی بیش از 8 فصل حضور در این تیم، 215 گل در 377 بازی به ثمر رسانده و حالا آماده برداشتن گام بزرگ بعدی است.

​ قرارداد کنونی کین با تاتنهام تا ژوئن 2024 اعتبار دارد، اما با توجه به خدماتی که برای باشگاه ارائه کرده و وفاداری طی سال های اخیر، این حق را دارد تا در مورد آینده اش تصمیم بگیرد و باشگاه راه او را سد نخواهد کرد.

به دنبال انتقال اخیر سرخیو رگیلون و گرت بیل به تاتنهام، دو باشگاه روابط خوبی باهم دارند و رئال مادرید می تواند در صورت ناکامی برای جذب کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند، به عنوان گزینه سوم سراغ هری کین برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала