Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با آمدن لاپورتا مسی در بارسا ماندنی شد

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
ریوالدو افسانه سال‌های نه چندان دور بارسلونا باور دارد که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی این باشگاه را ترک نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اخبار و شایعات پیرامون فاتح شش توپ طلا، فعلا تمامی ندارد. لیونل مسی در سال 2020 درخواست خروج از بارسا را داد و تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و پاریسن جرمن برای جذب او اعلام آمادگی کردند، اما در هر صورت او یک فصل دیگر با لباس آبی اناری‌ها ادامه داد.

 حالا ریوالدو اسطوره فوتبال برزیل و بارسلونا اذعان کرد که بازگشت لاپورتا می‌تواند به پروسه نگه‌داشتن مسی در بارسلونا کمک شایانی کند. 

به نقل از گل، ریوالدو در این باره گفت: "در چند هفته گذشته، بارسلونا به شدت پیشرفت کرده، نتایج خوبی گرفته و مسی از زمان به ریاست رسیدن لاپورتا، خوشحال‌تر به نظر می‌آید. به همین دلیل، من می‌خواهم ایمان بیشتری به ماندن مسی در بارسلونا و تمدید کردن او با باشگاه، داشته باشم. مسی با حضور لاپورتا، اعتماد به نفس بیشتری گرفته است. او قبلا نیز رابطه خوبی با لاپورتا داشت و حالا فکر می‌کنم که بارسا شانس خوبی برای نگه‌داشتن این فوق ستاره را دارد."

​ریوالدو در ادامه نیز افزود: "بارسا نیاز به خرید یک مدافع دارد. به نظر می‌رسید که داوید آلابا پس از پایان فصل به رئال مادرید خواهد رفت، اما حالا اخباری از ورود بارسلونا به رقابت برای جذب او به گوش می‌رسد. به نظرم با ورود آلابا به این باشگاه، فاز تدافعی کومان تقویت خواهد شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала