Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیانیچ قربانی واینالدوم میشود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
بارسلونا مجبور است برای جذب جورجینیو واینالدوم یکی از بازیکنانش را در لیست فروش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، گفته می شود بارسلونا قبل از اینکه جورجینیو واینالدوم هافبک لیورپول را به خدمت بگیرد، باید میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی اش را در لیست فروش قرار دهد.

اعتقاد بر این است که تمام کارهای انتقال هافبک هلندی از لیورپول به بارسا نهایی شده و واینالدوم در پایان فصل به جمع شاگردان کومان اضافه میشود.

رونالد کومان که در تیم ملی هلند نیز با این بازیکن 29 ساله کار کرده است، یکی از کسانی بود که برای پیوستن او به بارسا فشار زیادی به باشگاه وارد کرده است و حالا نیز به نظر میرسد این انتقال نهایی خواهد شد.

اما طبق گفته دیلی میل، کومان مجبور است یک هافبک را در لیست فروش دهد تا فضا را برای واینالدوم در ترکیب تیمش آزاد کند، بازیکن مد نظر بارسا نیز برای این کار میرالم پیانیچی است که تابستان امسال از یووه با آرتور مبادله شد و به بارسا پیوست.

طبق ادعای این منبع خبری در انگلیس، سرمربی بارسلونا نمی خواهد هیچ کدام از استعدادهای جوان تیم در خط هافبک را از دست بدهد و به همین دلیل دست به روی پیانیچ 30 ساله گذاشه است.

این بازی ساز بوسنیایی در 28 بازی این فصل برای بارسا نه پاس گل داده است  نه هم موفق به گلزنی شده است.

طبق این گزارش پیانیچ مورد توجه چندین تیم در فرانسه و ایتالیا قرار دارد و بارسا از جدایی او اطمینان دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала