Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو بازیکن یووه در لیست فروش بخاطر پوگبا

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش ها در ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس میخواهد برای جمع کردن پول در خصوص انتقال جذب پوگبا دو بازیکن نیمش را بفروشد.

به گزارش اسپوتنیک، کالچو مرکاتو ایتالیا مدعی است یوونتوس در حال کار بر روی فروش آرون رمزی و آدرین رابیوت است تا با استفاده از پول به دست آمده از فروش این دو بازیکن هزینه انتقال پوگبا را فراهم کند.

این منبع خبری میگوید در حالی که مانئول لوکاتلی هافبک ساسولو نیز مورد توجه یووه است، اما قهرمان سری آ کماکان برای بازگشت مجدد پوگبا به تورین علاقه مند است و میخواهد این هافبک فرانسوی را دوباره به تورین بیاورد.

طبق گزارش کالچومرکاتو، این جفت خط میانی فعلی در ترکیب آندره پیرلو فقط 6 میلیون پوند در آمد خالص در هر فصل بدست می آورد و باشگاه با توجه به دستمزد 400 هزار پوندی رمزی در هفته به فکر فروش او شده است.

تیم ایتالیایی معتقد است که ستاره سابق آرسنال از تیم های کریستال پالاس و وستهعم یونایتد در لیگ برتر پیشنهاد دارد.

رمزی 30 ساله در این فصل تنها در 12 بازی از 27 بازی این باشگاه حضور داشته و در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپش از میادین دور است.

در همین حال آدرین رابیوت نیز که به عنوان یکی از اجزای اصلی تیم پیرلو به حساب می آید و در تمامی بازی ها در ترکیب اصلی تیمش قرار دارد، مورد توجه سیتی در انگلیس و بارسا در لالیگا است و در صورتی که یووه بخواهد زمینه فروشش آسان است.

این ها در حالیست که در خصوص پوگبا اخبار ضد و نقیض زیادی به گوش میخورد و مشخص نیست که این الماس سیاه در یونایتد میماند یا میرود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала