Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سخت، مثل بارسایی شدن هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا شرایط دشواری را برای جذب ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند دارد.

به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از جرارد رومرو خبرنگار  راک 1، بارسلونا خواهان ارلینگ هالند است، اما شرایط مالی بارسلونا بسیار پیچیده است و همین موضوع خرید هالند را غیرممکن می کند.

رومرو اذعان دارد که اگر بارسلونا بازیکنانی مانند آنتوان گریزمان، فیلیپ کوتینیو و سایر را به فروش برساند، می تواند برای خرید هالند دارای شانس باشد که آن هم قطعی نیست، زیرا رقبای سختی انتظار بارسلونا را می کشند.

از طرفی روزنامه اسپانیایی اسپورت در چاپ امروز خود به ارلینگ هالند نروژی پرداخت. این روزنامه می گوید غول های اروپایی برای جذب هالند با یکدیگر رقابت می کنند و این یک رقابت جذاب است.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

رئال مادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و لیورپول رقبای بارسلونا در راه جذب هالند هستند. این در صورتی است که رسانه های آلمانی گزارش دادند که قیمت هالند برای خریداران این بازیکن 180 میلیون یورو خواهد بود که قیمت سرسام آوری است.

عامل کلیدی دیگر بند آزادسازی 75 میلیون یورویی هالند است که اگر این ستاره نروژی تا جون 2022 در دورتموند بماند، قابل اجرا خواهد بود. رابطه مینو رایولا مدیر برنامه های هالند با رئیس بارسلونا نیز می تواند عامل دیگری برای انتقال ستاره نروژی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала