Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو بعد از خشم و قهر دیشب

© AFP 2023 / Alberto PizzoliНападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتگال پس از اتفاق نه چندان خوشایند دیشب در دیدار مقابل صربستان واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا شب گذشته تیم فوتبال پرتگال به مصاف صربستان رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در این مسابقه رونالدو باز هم موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش نشد تا به صورت بی سابقه ای در دومین بازی متوالی برای قهرمان اروپا در امر ناکامی ناکام باشد.

البته رونالدو در واپسن لحظات بازی ضربه ای را به سمت دروازه صبرستان زد و در حالی که به نظر میرسید توپ به صورت کامل از خط گذشته، داور و کمکش این گل را او را مردود اعلام کرد تا او کماکان در حسرت گلزنی بماند.

رونالدو بعد از این اتفاق به شدت به رای کمک داور اعتراض کرد و حتی با کارت زرد هم جریمه شد.

اما عصبانیت نه تنها کم نشد، بلکه باعث شد او از شدت خشم بازوند کاپیتانی تیم ملی کشورش را به زمین بکوبد تا اوج ناراحتی اش را در قبال تصمیم داوری بروز دهد.

این اتفاق چند ساعت بعد از بازی تبدیل به موجی از انتقادات میان مردم پرتگال شده و بسیاری این حرکت رونالدو را توهین به کشور قلمداد کرده اند.

با این حال ستاره پرتغالی در واکنش به انتقادات با انتشار پستی در صفحه رسمی انیستاگرامش نوشت:

"اینکه کاپیتان تیم ملی پرتغال هستم یکی از بزرگترین افتخارات و امتیازات زندگی من است. من هر چه دارم را در اختیار کشورم قرارمی دهم و خواهم داد، این چیزی است که هیچ وقت تغییر نمیکند و همیهش خواهد ماند. ولی گاهی لحظات سختی است که تحمل کردنش کار آسانی نیست، مخصوصا زمانی که احساس کنی یه ملت در حال ضرر کردن است.

با سری بالا و روحیه قوی پیش به سوی چالش بعدی! زنده باد پرتغال!"

پست رونالدو در صفحه رسمی اش

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала