Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان یک جام دیگر از دست دهد، اخراج میشود

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
با وجود داشتن شانس قهرمانی در لالیگا و صعود به جمع 8 لیگ قهرمانان، آینده سرمربی فرانسوی رئال مادرید تا کنون مشخص نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پس از حذف رئال از کوپا دل ری به دست تیمی گمنام و همچنین تزلزل در رقابت های لالیگا، زیدان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و زمزمه های جدایی اش از رئال پس از چند توقف پی در پی در لالیگا به گوش میخورد.

در آغاز ماه فبروی، این مربی فرانسوی اعلام کرد تیمش تا پایان فصل برای بردن جام رقابت خواهد کرد و دست از تلاش نخواهد کشید، اما باید اضافه کرد روند رئال مادرید صعودی نبوده و هیچ تضمینی برای مدعی بودن این نیست.

در همین مارکا گفته در صورتی که زیدان یک جام بزرگ دیگر را از دست دهد از سمتش برکنار خواهد شد، هر چند یک فصل دیگر از قراردادش با رئال باقی مانده است.

با این حال رئال هنوز شانس قهرمانی در دو جام معتبر یعنی لالیگا و قهرمانان را دارد و باید دید عملکرد زیدان در هفته های آتی چگونه خواهد بود.

جدایی از نتایج، انتقادی که به زیدان همواره وارد میشود، این است که او به بازیکنام جوان کمتر میدان میدهد و بیشتر روی می آورد به بازیکنانی که در طی 4 سال گذشته با آنان کار کرده است.

به طور مثال او در بازار زمستانی بازیکنانی مانند مارتین اودگارد و لوکا یوویچ را در لیست فروش داد تا به صورت قرضی راهی تیم دیگری شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала