Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز پدر هالند به شیاطین سرخ: یونایتد باشگاه بزرگی است

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
پدر ارلینگ هالند در گفتگو با یک روزنامه آلمانی به توصیف از منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، آنطور که از شواهد و اتفاقات پیداست، در تابستان امسال رقابت داغی برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند ستاره اهل ناروی تیم دورتمند ایجاد خواهد شد، رقابتی که به نظر میرسد تیم های شهر منچستر نیز جز اصلی آن باشند.

در حال حاضر نام تیم های رئال مادرید، بارسلونا، من سیتی، من یونایتد، چلسی و حتی بایرن مونیخ بعنوان نامزدان این خرید در رسانه ها دیده میشود.

حالا برخی نیز به این باورند آلف-اینگه، پدر ارلینگ هالند، ممکن است به پسرش توصیه کند که به سیتی ملحق شود، زیرا او سالیانی در تیم آبی پوشان منچستر بازی کرده است و حتی بد نام یک تکل خشن بروی روی کین اسطوره منچستریونایتد بوده است.

طبق گزارش میرور و به نقال منچستر ایونینگ نیوز، اوله گونار سولسشایر هالند را به عنوان اولویت اصلی اش برای خرید در پنجره نقل و انتقالات تابستان معرفی و قرار داده است.

البته تنها یونایند نیز بلکه رئال هم به شدت وضعیت این بازیکن را دنبال میکند.

با این حال پدر ارلینگ هالند به تازگی مصاحبه ای با زنامه آلمانی Sport1 انجام داده و در خصوص آینده ارلیگ و منچستریونایتد صحبت کرده است.

پدر هالند گفت: "منچستر یونایتد در سال های اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده است."

"این باشگاه همچنین در تلاش است تا تغییرات زیادی را در تیم ایجاد کند، اما شرایط حالا برای ارلینگ فرق کرده است، زیرا او بازیکن دورتمند آلمان است.

"این دو باشگاه قدیمی فوتبال در اروپا هستند که طرفداران زیاد و تاریخ باشکوه دارند. منچستر یونایتد باشگاه فوق العاده با پیشنه ای است، دقیقاً مانند دورتموند در آلمان. "

دورتمند در حالی قیمت فروش ستاره 20 ساله اش را 180 میلیون یورو گذاشته است که برای خرید او از سالزبورگ اتریش تنها 18 میلیون پوند هزینه کرده است.

او در یک سال و اندی حضور در جمع زنبورها، 49 گل در 49 بازی به ثمر رسانده است و درخشش لحظه به لحظه اش باعث شده تا رقابت جذابی در تابستان پیش رو برای خرید او ایجاد شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала