Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چه بازیکنانی در بارسا می‌مانند و چه بازیکنانی می‌روند؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
با نزدیک شدن به پایان فصل 2020/2021 ، بارسلونا باید علاوه بر نگاه به لیست فروش به لیست تمدید قرارداد خود، خصوصا بازیکنانی که قرادادشان در پایان فصل منقضی می شوند، بیندازد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اسپورت، ساختار ورزشی جدید باشگاه بارسلونا به سرپرستی متئو آلمانی در حال بررسی و تجزیه و تحلیل در زمینه نقل و انتقالات می باشد. مذاکرات پیشرفته ای در رابطه با خریدها وجود دارد و در عین حال آن ها درحال اندیشه هستند که کدام بازیکنان برای کاهش هزینه های باشگاه به فروش برسند.

از طرفی در لیست تمدید قرارداد بارسلونا اولویت با 3 بازیکن است. ایلایکس موریبا و اسکار مینگوئزا ستارگانی که این فصل از بارسلونا بی راهی تیم اصلی بارسلونا شدند به همراه عثمان دمبله اولویت های تمدید قرارداد در بارسلونا هستند.

بارسلونا همگی این بازیکنان را می خواهد و امیدوار است طی چند هفته آینده مشکل تمدید قرارداد این بازیکنان برطرف شود. قرارداد مینگوئزا در سال 2021 به پایان می رسد و از دمبله و ایلایکس موریبا تا سال 2022 معتبر است.

ساده ترین وضعیت متعلق به اسکار مینگوئزا است. بارسلونا در قرارداد او گزینه تمدید دو ساله تا سال 2021 را به صورت یک طرفه دارد ، اما بارسلونا می خواهد به او تمدید بلندمدت پیشنهاد دهد. او امسال گامی عظیم برداشته است و از تیم بارسلونا بی راهی تیم اصلی شده است.

پیجیده ترین مورد عثمان دمبله است. قرارداد او تا سال 2022 اعتبار دارد و اگر بارسلونا نتواند در این فصل قرارداد را تمدید کند او می تواند در تابستان 2022 به صورت رایگان باشگاه را ترک کند. رونالد کومان و خوان لاپورتا خواستار ماندن این بازیکن هستند ، اما بعضی از اطرافیان او راضی به ماندن او نبودند و به همین دلیل بارسلونا از جدا شدن او به صورت رایگان می ترسد.

البته بحث مالی هم در تمدید دمبله مطرح می باشد. بازیکن احساس مهمی می کند و به دلیل نقش جدیدش در بارسلونا احتمالا درخواست دستمزد بالاتر را به باشگاه ارائه خواهد داد. مذاکرات سخت خواهد بود . البته بارسلونا می تواند دمبله را تا سال 2022 نگه دارد و سپس با شرایط مالی بهتر با او پای میز مذاکره بنشیند. منچستریونایتد و یوونتوس از مشتریان عثمان هستند.

در مورد ایلایکس به نظر می رسد بازیکن با توجه به فرصت هایی که کومان به او داده است برای ماندن متقاعد شده است. مدیر برنامه های او اکنون خانواده او هستند و شرایط مذاکره برای بارسلونا راحت تر از قبل شده است. ایجنت موریبا قبلا یک آژانس بزرگ بود.

بارسلونا می خواهد به موریبا پیشنهاد تمدید 4 ساله قرارداد با حقوقی برابر آنسو فاتی بدهد. آینده او با بارسلونا روشن به نظر می رسد.

همچنین به نقل از دیاریو آ اس، باید در این تابستان منتظر یک خانه تکانی از کاتالان ها باشیم. بارسلونا تقریبا می داند که چه کسانی بازیکن مازاد هستند و فقط تعدادی از بازیکنان در بارسلونا غیر قابل فروش هستند.

میرالم پیانیچ ، ستاره مغضوب رونالد کومان ، بازیکنی است که احتمال فروشش در تابستان بالا است. او در تابستان گذشته با آرتور ملو معاوضه شد ، اما نتوانست در حد انتظار عمل کند و کومان از شرایط بدنی او راضی نیست.

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا که فعلا دوران مصدومیت را سپری می کند نیز اصلا شرایط خوبی ندارد. او خرید 160 میلیون یورویی باشگاه بارسلونا است که با توجه به بندهای متغیر قراردادش این مبلغ قابل افزایش نیز هست و به نظر می رسد ، این فصل آخر او با بارسلونا است.

جونیور فیرپو دفاع چپ اسپانیایی بارسلونا که از رئال بتیس راهی بارسلونا شد نیز در برنامه های رونالد کومان جایی ندارد. باشگاه های ایتالیایی شهر میلان و البته باشگاه ناپولی به فیرپو علاقه مند هستند.

مارتین بریتویت بازیکن دانمارکی بارسلونا که در پنجره زمستانی فصل گذشته و به دلیل مصدومیت سوارز و دمبله از تیم لگانس راهی بارسلونا شد ، در لیست فروش بارسلونا حضور دارد. او نمی تواند که مهاجم نوک تخصصی بارسلونا باشد و فروشش در تابستان قطعی است.

در مورد بازیکنان قرض مانند کارلس آلنیا و امرسون باشگاه می خواهد شرایط آن ها را ارزیابی کند و سپس درباره آن ها تصمیم گیری کند. از خط هافبک بارسلونا پدری ، سرخیو بوسکتس و فرنکی دی یونگ غیرقابل فروش هستند و سایر بازیکنان در خطر هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала