Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورود سیتی به رقابت شکار هالند با توپ پر و پیشنهاد نجومی

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
به نظر می رسد که منچسترسیتی در نظر دارد که بازار خرید ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند را برای رقبایش خراب کند.

به گزارش اسپوتنیک، در حقیقت تیم هایی نظیر سیتی که از حمایت شیوخ عرب برخوردار هستند در سالهای اخیر با پیشنهادهای نجومی قیمت بازیکنان را بی دلیل بالاتر برده اند و به نوعی خرید بازیکنان را برای سایر رقبا مشکل کرده اند و همین مسئله کار را برای رئال مشکل کرده است.

رسانه های انگلیس خبر داده اند که منچسترسیتی در نظر دارد که برای خرید هالند بیش از 350 میلیون یورو هزییه کند. آنها می خواهند به ارلینگ سالی 36 میلیون یورو دستمزد بدهند یعنی 5 برابر بیشتر از دستمزد کنونی اش در دورتموند که بدین ترتیب با قراردادی پنج ساله برای خرید وی 180 میلیون یورو هزینه خواهند کرد. به این هزینه می توان مبلغ 170 میلیون یورو با احتساب کمیسیون ها برای خرید وی از دورتموند را اضافه کرد.

البته روز گذشته مینو رایولا وکیل هالند گفت که رابطه خوبی با گواردیولا ندارد اما به هر صورت به نظر می رسد که پرداخت چنین مبالغی که فراتر از مبالغ معمول و مرسوم است (به خصوص در این شرایط کرونایی) باعث خواهد شد تا کدورت ها و اختلافات قدیمی کلا از بین برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала