Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین گزینه جدید خط حمله بارسا

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
گفته می‌شود هری کین مهاجم تاتنهام به طور جدی قصد دارد در تابستان از تیمش جدا شود. در همین حال شایعه شده که بارسلونا جذاب‌ترین گزینه برای هری کینی است که هنوز آینده خود را به تاتنهام متعهد نمی‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گفته رسانه‌های اروپایی هری کین مورد توجه تعدادی از تیم‌های بزرگ است. باشگاه‌هایی که گفته می‌شود که نام رئال‌مادرید، منچستریونایتد و بارسلونا در بین علاقه‌مندان به جذب کین در تابستان دیده می‌شود. با این تفاسیر احتمال پیوستن کین به بارسلونا را بیشتر تخمین زده‌اند.

هری کین قبل از اینکه به تیم اصلی تاتنهام در سال ۲۰۰۹ راه پیدا کند، در رده‌های پایه در تاتنهام عضویت داشت. پس از آن کین چهار فصل بعدی را به صورت قرضی در باشگاه‌های مختلف انگلیس در دسته‌های پایین‌تر گذراند سرانجام اولین بازی خود را برای تاتنهام در سال ۲۰۱۴ انجام داد. او از آن زمان به یکی از کشنده‌ترین مهاجمان اروپا تبدیل شده و ۲۱۵ گل حیرت انگیز در ۳۲۱ بازی برای تاتنهام به ثمر رسانده است.

با این وجود هری کین نتوانسته است با تاتنهام هیچ جامی را برنده شود و می‌تواند باشگاه نوجوانی خود را اکنون ترک کند. در تابستان کین این فرصت را دارد برای پیوستن به تیمی که فصل آینده برای کسب جام مبارزه خواهد کرد همه جوانب را درنظر بگیرد و سپس انتخاب کند.

با توجه به اینکه ارلینگ هولاند هم در گزینه‌های بارسا است، اگر بازیکن نروژی مسیرش را به سمت تیم دیگری کج کند (یعنی رئال) آنوقت بارسا هری کین را به خدمت خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала