Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو پلان B بارسا در صورت نیامدن هالند

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
بارسلونا اگر نتواند با ارلینگ هالند قرارداد ببندد روی پلان B اش یعنی لاوتارو مارتینز مهاجم اینتر تمرکز خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل به نقل از روزنامه سپورت میگوید اگر ارلینگ هالند که به شدت در رادار بارساست در این تابستان بیش از حد گران شود، ممکن است بلوگرانا دوباره برای جذب مهاجم اینترمیلان، لاوتارو مارتینز اقدام کند.

البته لاوتارو دومین گزینه بارساست و هالند کماکان در اولویت های خرید این تیم به حساب می آید.

بارسا در طی دو تابستان گذشته برای خرید لاوتارو اقدام کرده و علاقه این تیم به این مهاجم گلزن پوشیده است، اما ظاهرا اینتر تمایل چندانی برای فروش این بازیکن ندارد و گزارش های اخیر نیز نشان میدهد وی در صدد تمدید قرارداد با آبی پوشان شهر میلان است.

بارسا در صورتی که بخواهد برای هالند اقدام کند باید دسته کم روی 150 میلیون پوند هزینه کند، اما لاوتارو ممکن است با مبلغ کمتر از 100 میلیون هم بارسایی شود.

با این حال اسپورت می گوید، مارتینز که در این فصل 16 بار برای اینتر در سری آ گلزنی کرده و نقش مهمی را در صدرنشینی و نزدیکی این تیم به عنوان قهرمانی ایفا کرده است، گزینه دوم بارسا برای خط حمله اش است.

این منبع میگوید لاوتارو 23 ساله هم به بازی در بارسا تمایل دارد و این اتفاق کماکان یکی از خواسته های اصلی لیونل مسی است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала