Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد و چلسی هم مشتری هافبک رئال شدند

© AP Photo / Bernat Armangueلوکاس واسکز بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Lucas Vazquez runs during a Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Saturday, Feb. 1, 2020.
لوکاس واسکز بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Lucas Vazquez runs during a Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Saturday, Feb. 1, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
در کنار بایرن مونیخ دو باشگاه لیگ برتری نیز خواهان به خدمت گرفتن هافبک رئال مادرید هستند که قراردادش در پایان فصل با این تیم تمام میشود.

به گزارش اسوتنیک، لوکاس وازکز که سالهاست در رئال مادرید بازی میکند و موفق شده تحت هدایت زیدان عناوین زیادی به دست بیاورد، قراردادش در جون امسال به پایان میرسد و او نیز همانند بسیاری از ستاره های دیگر بازیکن آزاد خواهد بود.

طبق گزارش های نزدیک به رئال مادرید او هنوز با باشگاه در خصوص امضای قرارداد جدید به تفاهم نرسیده و احتمال دارد در پایان فصل از جمع کهکشانی ها جدا شود.

روزنامه آ اس ادعا میکند در کنار بایرن مونیخ که علاقه زیادی به این بازیکن 29 ساله نشان داده است، تیم های منچستریونایتد و چلسی نیز خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

گفته می شود هانسی فلیك سرمربی قهرمان اروپا قصد دارد هرچه سریعتر این انتقال را نهایی کند تا از وازکز هم در دفاع راست و هم بعنوان وینگر در تیمش استفاده کند.

طبق گزارش آ اس وازکز آخرین پیشنهاد رئال با تمدید قرارداد سه ساله را به دلیل کاهش حقوق 10 درصدی رد کرده است.

اما ظاهرا هر دو باشگاه انگلیسی، یعنی یوتایتد و چلسی حاضرند برای وی مبلغی بیشتر از آنچه اکنون در مادرید دریافت می کند به او بپردازند.

آ اس مدعی است که وازکز پیشنهاد بایرن مونیخ را جدی گرفته و مذاکرات او با این تیم آلمانی به مرحله پیشرفته ای قرار دارد.

گفته میشود در لالیگا نیز والنسیا و سویا و همچنین در سری آ نیز تیم های میلان و ناپولی به دنبال جذب او هستند.

وازکز در مجموع 237 بازی برای رئال انجام داده است و از سال 2015 به این طرف 26 گل به ثمر رسانده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала