Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه با دیبالا به آخر خط رسید؛ عکس با پیک شراب همه چیز را تمام کرد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
یوونتوس به دلیل این که احساس میکند دیبالا به آن خیانت کرده است، میخواهد با فروشش در پایان فصل به رابطه اش با این بازیکن آرژانتینی پایان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد رابطه یوونتوس با یکی از بازیکنان چند فصل گذشته اش به شدت خراب شده است و طبق گزارش هایی که در ایتالیا منتشر کرده است، جدایی دیبالا در پایان این فصل فوتبال سری آ حتمی است.

دیبالا 27 ساله هفته گذشته پس از شرکت در یک مهمانی در خانه مک کنی که خلاف اصول باشگاه به دلیل شرایط کرونایی بود، توسط باشگاه تنبیه شد.

عصبانیت باشگاه زمانی از دیبالا بیشتر شد که او عکسی از خودش را منتشر کرد که (پیک شراب) به دست دارد.

چهارشنبه شب هفته گذشته بود که پلیس شهر تورین حوالی ساعت 12 شب مهمانی را که با شرکت 12 نفر که دیبالا نیز در آن حضور داشته است، در خاهه مک کنی را متوقف کرد.

با توجه به محدودیت های کرونایی در ایتالیا و باشگاه یوونتوس و با توجه به این که رفت و آمد از از ساعت 10 شب الی 5 صبح در خیابان های تورین ممنوع است، این مهمانی سر و صداهای زیادی را در ایتالیا ایجاد کرد.

گزارش شده که همسایگان مک کنی به خاطر سر و صداهای بیش از حد در خانه وی، به پلیس شکایت کرده اند.

دیبالا و آرتور نیز در این مهمانی حضور داشتند که ظاهرا توسط باشگاه جریمه شده اند.

 

البته دیبالا پس از شرکت در این مهمانی به طور رسمی معذرت خواهی کرد.

دیبالا در اینستاگرام تأکید کرد: "من می دانم که بهتر بود در این مهمانی شرکت نمیکردم، من اشتباه کردم و عذرخواهی میکنم. من نباید شام از خانه بیرون میشدم.

با اقدام جدی که باشگاه روی دیبالا انجام داد، حالا به نظر میرسد یوونتوس تصمیم نهایی را در خصوص این بازیکن گرفته و میخواهند او را در پایان فصل به تیم دیگری واگذار کنند، زیرا پیرلو سرمربی و آندره آنیلی از این رفتار دیبالا به شدت عصبانی شدند.

طبق آخرین گزارش ها از وضعیت دیبالا، مدیران بیانکونری که هنگام مصدومیت شدید زانوی دیبالا کنار او ایستادند، معتقدند این کار او به حرمتی و نوعی خیانت به تلاش ها و اعتماد باشگاه است، به همین دلیل به هر قیمتی فکر فروش او خواهند شد.

خورخه آنتون، نماینده دیبالا در حال حاضر در آرژانتین به سر می برد و چند ماهی است که به ایتالیا سفر نکرده است.

دیبالا در تابستان گذشته از یونایتد پیشنهاد داشت، اما تصمیم گرفت در تورین بماند، حالا نیز با توجه به مصدومیت های متوالی او در این فصل و عدم حضور در میادین، پیش بینی میشود او پیشنهادهای بزرگی نسبت به فصل گذشته نداشته باشد.

اخیرا هم پاول ندود معاون باشگاه اعلام کرده است که باشگاه در تابستان گزینه های فروش دیبالا را بررسی خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала