Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: لیورپول؟ فصل سختی را سپری کردیم، حالا وقت لذت بردن است

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference
Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از برتری تیمش برابر ایبار در هفته 20 لالیگا به تمجید از کهکشانی ها پرداخت و شاگردانش را لایق کسب 3 امتیاز این دیدار دانست.

 

به گزارش اسپوتنیک، پس از وقفه ای دو هتفه ای بخاطر رقابت های ملی، دیشب رئال مادرید با گل های آسنسیو و بنزما در خانه از سد ایبار گذشت تا کماکان در کورس قهرمانی بالای جدول رقابت کند.

این پیرورزی در آستانه دیدار حساس با لیورپول انگیزه مضاعفی به شاگردان زیدان داد.

سرمربی فراسنوی رئال پس از کسب سه امتیاز این دیدار خانگی در نشست خبری به خبرنگاران گفت: از حالا به بازی لیورپول توجه نمیکنم، زیرا ما روز به روز تصمیم میگیریم که چه کاری باید انجام دهیم.

وی در مورد بازی تیمش گفت: ما خیلی خوب کار کردیم. شروع خوبی داشتیم و پس از استراحتی که داشتیم، توانستیم تیم را به یک سه امتیاز مهم برسانیم.

ما در این فصل سختی های زیادی را تحمل کرده ایم، حالا وقت لذت بردن است، فعلا شرایط خوبی را داریم چون تیم نتایج خوبی میگیرد.

زیدان ادامه داد: این که تیم برای هدفش تلاش میکند و بازی هایش را به خوبی به نمایش میگذارد، برای ما مهم است.

زیدان در خصوص آسنسیو که یکی از گل های تیمش را زد نیز گفت: "من برای مارکو خوشحالم. برای یک بازیکن خیلی مهم است که گل بزند."این برای او خیلی مهم است، زیرا او به او اعتماد به نفس و انرژی می بخشد. "برای او مهم است که گل بزند و به نظر من این فوق العاده است.

زیدان در مورد مارسلو مدافع برزیلی تیمش نیز گفت: "او کار شگفت انگیزی انجام داد."

"ما می دانیم که او با توپ خیلی خوب کار مکند و از همه مهم تر می تواند موقعیت های زیادی ایجاد کند.

زیدان در مورد مصدومان تیمش به خصوص هازارد در آستانه دیدار با لیورپول نیز گفت: "امیدوارم که بتوانیم والورده و هازارد را در اختیار داشته باشیم." روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

"در این بازی امکان بازی دادن به این دو وجود نداشت، اما امیدوارم روز سه شنبه آنها بتوانند با ما باشند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала