Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرخش عجیب نیمار؛ ستاره برزیلی آماده بازگشت به بارسا است

© AP Photo / Christophe Enaنیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی
نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
روزنامه مارکا در گزارشی میگوید نیمار مذاکرات تمدید قرارداد با پی اس جی را متوقف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که مدت هاست خبر تمدید قرارداد نیمار با پاریسی ها در رسانه ها منتشر میشود، اما یک منبع خبری در اسپانیا میگوید، نیمار ستاره برزیلی قهرمان فرانسه نظرش در مورد آینده اش تغییر کرده و میخواهد دوباره پرونده بازگشت به نیوکمپ را باز کند.

به گزارش مارکا این بازیکن 29 ساله کماکان امیدوار است تا دوباره با مسی هم بازی شود و یک بار دیگر میخواهد شانسش را برای پیوستن به بارسا آزمایش کند.

نیمار در طی دو سال گذشته تلاش زیادی برای بازگشت به تیم سابقش کرد، اما چند و چون های فراوانی از جمله ضعف مدیریتی بارسا باعث شد مدیران پی اس جی زیر بار پیشنهادات بارسا نروند.

طبق این گزارش، نیمار معتقد است مسی در بارسا میماند و قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد، همین موضوع برای نیمار کافی است تا او دوباره به مدیران تیم سابقش اطلاع دهد که میخواهد به بارسا برگردد.

جالب اینجاست که این نظرات نیمار مغایر با صحبت های یک ماه پیش او است، زیرا او تا یک ماه پیش قصد داشت به فوتبالش در پاریس ادامه دهد و زمزمه های تمدید قرارداد تا سال 2026 او با پی اس جی در رسانه ها منتشر شده بود.

مدیران بلوگرانا نیز بازگشت احتمالی وی را رد نمی کنند ولی اولویت بارسا در تابستان پیش رو در حال حاضر ارلینگ هالند ستاره دورتمند است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала