Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در بارسلونا می ماند، او دوباره شماره یک خواهد شد

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
آندره کوری نماینده سابق نیمار میگوید مسی قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بدون شک یکی از خبرهای بسیار مهمی که در پایان این فصل بازتاب گسترده و داغی زیادی در رسانه ها خواهد داشت، ماندن و یا رفتن مسی از بارسا است.

قرارداد فعلی این بازیکن 33 ساله در بارسلونا در تاریخ 30 جون به پایان می رسد و علی رغم اوضاع فلج کننده  و بد اقتصادی این باشگاه، در این اواخر خوش بینی های زیادی برای تمدید با مسی وجود دارد.

در همین حال کوری استعدادیاب سابق بارسا در حوزه آمریکای جنوبی و مدیربرنامه های سابق نیمار که نقش مهمی در آورد این ستاره برزیلی به نیوکمپ داشت در گتگو با رادیو قاره گفت: "من تقریباً مطمئنم که لئو قرار است در بارسلونا بماند."

"او دوباره در آنجا به موفقیت میرسد و یکی دو سال دیگر هم او دوباره شماره یک جهان خواهد بود."

وی گفت: "خانه لئو بارسلونا و آرژانتین است. لئو آرژانتین را دوست دارد. او با تمام قدرت در تیم ملی و همچنین در بارسلونا بازی خواهد کرد.

اما چه چیزی مسی را آزار میدهد؟

"آنچه او را آزار می دهد این است که او تیم رقابتی می خواهد.  حقیقت این است که باشگاه به او اطمینان داده که آنها این کار را در پایان فصل انجام خواهد داد و لئو نیز به این وعده ها دل بسته است.

"کوری گفت: او رابطه بسیار خوبی با بارسا دارد و به نظر میرسد انتخاب لاپورتا به مسی قوت قلب داده است.

علیرغم اینکه اکنون بارسا در این فصل هم از لیگ قهرمانان حذف شده است، بارسلونا پس از کسب 37 امتیاز از 39 امتیاز احتمالی در 13 بازی اخیرش، اکنون در لالیگا سانتاندر با 4 امتیاز اختلاف تیم دوم پشت سر اتلتیکو مادرید است و البته آنها فینالیست جام حذفی نیز هستند.

بارسا روز 17 آپریل در فینال کوپا دل ری این فصل باید به مصاف بلیبائو برود و قهرمانی در این رقابت ها میتواند روحیه و انگیزه به تیم کومان تزریق کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала