Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین کرونایی امروز فوتبال؛ ستاره بایرن هم کویدی شد

© AFP 2023 / LLUIS GENELe PSG affronte le Bayern Munich en finale de Ligue des champions à Lisbonne
Le PSG affronte le Bayern Munich en finale de Ligue des champions à Lisbonne - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
سرژ گنبری هم مثل رابرت لواندوفسکی جدال حساس بایرن مونیخ در مقابل پاریسن جرمن را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و فرداشب پیگیری خواهد شد و در یکی از حساس ترین دیدار ها، چهارشنبه شب، بایرن مونیخ به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت و فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا این بار در مرحله یک چهارم نهایی این فصل از یوفا چمپیونزلیگ برگزار خواهد شد.

اما اکنون بیماری کرونا روی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سایه افکنده است. ساعاتی پیش مشخص شد که رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید به کرونا مبتلا شده است و بدین ترتیب بازی امشب تیمش مقابل لیورپول را از دست می‌دهد. اکنون مشخص شده که یکی از بازیکنان بایرن مونیخ هم کرونایی شده و بازی حساس تیمش مقابل پاریسن ژرمن را از دست خواهد داد.

​در واقع سرژ گنابری، بازیکن آلمانی و شماره 7 تیم بایرن مونیخ که نقش تاثیر گذاری در این تیم دارد، اکنون تست کرونایش مثبت شده و بازی مقابل پاری سن ژرمن را از دست داده است.

گفته می‌شود که تاکنون یک تست از او گرفته شده و مثبت بوده و بدین ترتیب این بازیکن به طور قطع بازی رفت مقابل پاریس را از دست می‌دهد اما اگر نتیجه تست دوم او هم مثبت شود، بازی برگشت مقابل پاریسن ژرمن را هم از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала