Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشی گرفتن رئال از بارسا برای شکار پدیده 17 ساله

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
به نظر میرسد که تیم فوتبال رئال مادرید در شرایط بهتری نسبت به حریف سنتی و همیشگی اش بارسلونا در راه جذب ویکتور مونیوز قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور مونیوز بازیکن 17 ساله ای که رئال مادرید و بارسلونا هر دو برای خرید وی تلاش کرده اند. این وینگر تکنیکی در تیم "دام" توپ می زند، این تیم، تیمی ریشه دار و قدیمی در حوزه فوتبال پایه است.

 البته ویکتور مونیوز تجربه حضور در آکادمی بارسلونا را هم داشته است اما با توجه به این که حس می کرد به اهداف ورزشی خود نمی رسد از لاماسیا جدا شد.

رئال مادرید پیشنهاد جذابی برای ویکتور مونیوز برای حضور در آکادمی خود داده است و به همین خاطر به نظر می رسد که این بازیکن حضور در آکادمی رئال رابه بارسلونا ترجیح می دهد و حالا نشریه آس گزارش داده است که هر چند که پیشنهاد مالی بارسلونا بهتر بوده است اما این بازیکن پروژه و پیشنهاد رئال مادرید را ترجیح می دهد و به همین خاطر به احتمال فراوان راه حضور در رئال مادرید را در پیش خواهد گرفت.

رئال مادرید و بارسلونا تنها باشگاه های اسپانیایی نیستند که برای خرید این مهاجم آینده دار و تکنیکی تلاش می کنند. ویارئال ، لوانته و اسپانیول نیز مذاکراتی با این بازیکن داشته اند اما به نظر می رسد که ویکتور مونیوز انتخاب نهایی خود را داشته است و در فصل 22-2021 در تیم جوانان رئال مادرید زیر نظر هایمه رومرو فعالیت خواهد کرد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала