Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیره و تار شدن رابطه یووه و دیبالا؛ جدایی پائولو نزدیک‌تر از همیشه

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
پائولو دیبالا در تابستان گذشته جایزه بهترین بازیکن لیگ ایتالیا را کسب کرد و فصل را با هفده گل و چهارده پاس گل ثبت کرد که توانست در کسب اسکودتو نقشی کلیدی داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، گل دیبالا مقابل ناپولی که در بازگشتش از مصدومیت پس از سه ماه به ثبت رسید، باعث شد تا بیانکونری ها به بحران فرو نروند.

در حقیقت اگر یووه در این بازی پیروز نمی شد، خطر از دست دادن سهمیه چمپیونزلیگ برای فصل بعد را حس می کرد اما دیبالا توانست تیم پیرلو را تا حدودی نجات بدهد.

دیبالا در این فصل فقط 880 دقیقه بازی کرده است. او از ناحیه زانو دچار مصدومیت هایی بوده است و البته حاشیه های پرشماری هم داشته است.

 به طور مثال حضورش در مهمانی مک کنی باعث شد تا به خاطر شکستن قرنطینه توسط باشگاه یوونتوس تنبیه شود و حق حضور مقابل تورینو را نداشته باشد.

البته به نظر می رسد که رابطه دیبالا و یوونتوس اصلا خوب نیست. در حقیقت تورینی ها می خواهند که این بازیکن را بفروشند تا از پول فروش وی برای خرید بازیکنان دیگر استفاده کنند در حالی که دیبالا نمی خواهد جدا شود و تهدید کرده است که اگر یووه بیش از این فشار بیاورد و حاضر به تمدید نشود، تا 2022 یعنی زمان اتمام قراردادش می ماند تا به صورت رایگان جدا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала