Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان محروم شدن کومان

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در دیدار شب گذشته به داور اعتراضات زیادی کرد و ممکن است که محروم شود.

به گزارش اسپوتنیک، در سالهای اخیر معمولا همیشه کمیته داوران کشورهای مختلف نسبت به صحبت های توهین آمیز و حملات به داوران سختگیر بوده اند و افرادی که چنین کاری را انجام می دهند با چندین جلسه محرومیت مواجه می شوند اما فعلا کمیته داوران در مورد کومان مهربان بوده است.

کومان که معمولا عادت دارد شکست ها و ناکامی هایش  را گردن داوران بیاندازد، در ال کلاسیکوی برگشت نیز همچون ال کلاسیکوی رفت به تیم داوری حمله کرد. در بازی رفت کمیته انضباطی هیچ محرومیتی برای وی در نظر نگرفت و حالا باید دید که در مقابل صحبت های وی آن هم در آستانه فینال کوپا دل ری چه واکنشی از خود نشان خواهند داد. حالا منطقی این است که مربی هلندی با چندین جلسه محرومیت مواجه شود.

​بارسلونا پس از 19 بازی بدون شکست در لالیگا مقابل رئال شکست خورد. آنها در کل سال 2021 در لالیگا نباخته بودند و روند 9 برد پیاپی در خارج از خانه را داشتند اما حبابشان در مقابل رئال مادرید ترکید و مشخص شد که پیروزی های قبلی آنها چندان هم شاهکار نبوده است و اگر هم بردی کسب کردند به این خاطر بوده که رقیب بزرگی همچون رئال مادرید پیش رویشان نبوده است. بارسا حالا برای قهرمانی لالیگا به خودش وابسته نیست. آنها فعلا در رتبه سوم هستند و یک امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند اما اگر اتلتیکو مقابل بتیس پیروز شود در فاصله هشت بازی به پایان لالیگا اختلافشان می تواند به چهار برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала