Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله طرفداران لیورپول به موتر حامل رئال مادرید؛ ه

© Photo / Oli Scarff / AFP / World Press Photo 2020Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports
Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
طرفداران لیورپول پیش از شروع جدال این تیم با رئال ماردید کاری ناجوان مردانه را انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک،  رئال مادرید و لیورپول از ساعت 11:30 شب به وقت افغانستان در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند و دیدار برگشت مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند. رئال بازی رفت را با نتیجه سه بر یک برده و اکنون باید دید که در بازی برگشت چه اتفاقاتی می‌افتد.

اما در اتفاق عجیبی که پیش از بازی رئال مادرید و لیورپول رخ داد، هواداران لیورپول در حرکتی عجیب اقدام به سنگ پرانی به سمت بس رئال مادرید کردند و بخش هایی از شیشه ها را شکستند.

رسانه های اسپانیایی معتقد بودند که این سنگ ها به سمت جایی که زیدان در بس نشسته بوده پرتاب شده و شیشه‌ی سمت زیدان شکسته شده است، البته این مورد به طور دقیق مشخص نیست چرا که شکستگی در قسمتی از شیشه های بس رئال مادرید به وجود آمده است و ممکن است کسی که سنگ را پرتاب کرده زیاد دقت نکرده به کجا می‌اندازد و شیشه های این بس هم یک لایه ی تیره رنگ روی خود دارند.

باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی می‌افتد اما هواداران لیورپول برای به هم زدن تمرکز رئالی ها این کار را کرده اند و اکنون باید دید که این اتفاق روی بازیکنان رئال اثر می‌گذارد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала