Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز دیبالا برای ماندن در تورین

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
پائولو دیبالا که در این فصل رقابت های سری آ حاشیه های زیادی در تیمش داشته، به صورت غیر مستقیم برای ماندن در تورین چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، دیبالا که فصل پیش یکی از مهره های ثابت بیانکونری بود، در این فصل به دلیل مصدومیت و البته بی نظمی های شخصی فرصت زیادی برای حضور در ترکیب تیمش پیدا نکرده است.

با این حال او که قراردادش در تابستان 2022 به پایان میرسد، تا کنون با مدیران یووه بر سر تمدید قرارداد جدید به توافقی نرسیده و این موضوع نیز به یکی از موضوعات خبری مهم در رسانه های فوتبالی ایتالیا تبدیل شده است.

یووه در صورتی که در تابستان پیش رو دیبالا را نفروشد، این بازیکن آرژانتینی میتواند در تابستان 2022 به صورت رایگان از این تیم جدا شود و این موضوع در صورتی که یووه نخواهد از دیبالا استفاده کند، یک ضرر اقتصادی بخ حساب می آید.

در همین حال سایت فوتبال ایتالیا در گزارشی نوشته، دیبالا امروز عکس پروفایل را با پیراهن یووه تغییر داده که این موضوع به شکلی علاقه این بازیکن به تیمش را برای ماندن و حتی تمدید نشان میدهد.

طبق گزارش ها در انگلیس تیم های چلسی و یونایتد از مشتریان جدی این بازیکن هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала