Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توجه رئال به امباپه هالند را از این تیم دور میکند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
طبق ادعای منبع اسپانیایی توجه مستقیم رئال به امباپه باعث میشود، ارلینگ هالند بیشتر در محراق توجه تیم های لیگ برتری قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آ.اس، هالند می خواهد فصل بعد در تیمی به جز دورتموند باشد چرا که نمی خواهد در چمپیونزلیگ غایب باشد و به همین خاطر است که به جدایی اصرار می ورزد.

ایده اولیه هالند این بود که تا 2022 در دورتموند بماند اما فصل ضعیف ورزشی نظرش را عوض کرده است. این در حالیست که رئال مادرید ترجیح می دهد که امباپه را در تابستان پیش رو بخرد و خرید دورتموند را به سال 2022 موکول کند یعنی زمانی که قیمت این بازیکن به 75 میلیون یورو می رسد.

حذف دورتموند از یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ باعث شده تا هالند به مشکل بخورد. تیمش از سویی هفت امتیاز تا صدر جدول بوندسلیگا فاصله دارد و تقریبا غیرممکن است که فصل بعد به چمپیونزلیگ برسند.

آ.اس گزارش داده است که هالند می خواهد در رئال بازی کند اما مشکل این جاست که باید منتظر بماند.

​هالند رویای حضور در رئال را دارد اما معادلات به شکلی پیش می رود که رسیدن به رویاش برایش غیرممکن به نظر می رسد.

ارلینگ  که روند ضعیف هفت بازی بدون گل را پشت سرش دارد در این فصل در دورتموند در 35 بازی 33 گل زده است اما اگر امباپه در این فصل در لیگ قهرمانان  بیشتر از دو گل نزند، هالند می تواند آقای گل شود.

به گفته آ.اس در حال حاضر سیتی بیشترین شانس را برای خرید هالند دارد. بارسا که تقریبا ورشکسته است، شانس زیادی ندارد. گواردیولا می خواهد خط حمله تیمش را تکمیل کند و ارلینگ بهترین گزینه است.

 سولسشر سرمربی یونایتد نیز می خواهد از هموطن بودن با هالند استفاده کند و او را بخرد. به هر صورت فعلا نظر رئال این است که هالند را در سال 2022 بخرد و فعلا روی جذب امباپه برای 2021 تمرکز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала