Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: شایسته قهرمانی بودیم؛ امیدوارم این آخرین جام مسی نباشد

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پایان بازی و قهرمانی تیمش در رقابت های کوپا دل ری به تمجید از تیمش پرداخت و ابراز امیدواری برای ماندن فوق ستاره آرژانتینی تیمش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا با شکست 4 بر 0 بیلبائو قهرمانی در کوپا دل ری را جشن گرفت.

کومان سرمربی هلندی آبی اناری ها که نخستین جام قهرمانی را بعنوان مربی در بارسا به دست آورد، پس از پایان بازی به خبرنگاران در خصوص بازی گفت: پیرزی 4 بر 0 آنهم در مسابقه فینال به هیچ عنوان عادی و ساده به دست نمی آید. در نیمه اول کارمان برای گلزنی سخت شد، اما در نیمه دوم وقتی گل اول را زدیم، کارمان برای گل های بعدی آسان شد. نمایش خوبی داشتیم.

کومان در خصوص نقش ستاره های تیمش گفت: مسی همیشه عالی بوده. او همیشه ثابت کرده بهترین بازیکن دنیاست، اما نباید از نقش فرنکی دی یونگ هم گذشت. او واقعن عالی بازی کرد و نقش مهمی در برتری ما داشت. در کل تیم در نیمه دوم خیلی عالی بودیم و نمایش خوب مان باعث شد قهرمانی را به دست آوریم. شایسته قهرمانی بودیم.

سرمربی هلندی در خصوص آینده اش در بارسا هم گفت: آینده هر مربی بستگی به نتایجی دارد که کسب میکند، بعضی اوقات از پاسخ دادن به این سوال ناراحت میشوم، ولی همه چیز در تغییر است، ولی به نظرم کسب جام خیلی مهم است.

من فکر میکنم ما شایسته کسب حداقل یک قهرمانی در این فصل هستیم.

کومان در پایان به سوال خبرنگاران در مورد آینده مسی هم گفت: فقط میتوانم بگویم امیدوارم این آخرین جام مسی نباشد. ما میخواهیم او تمدید کند و در بارسا بماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала