Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استرلینگ می‌خواهد رئالی شود

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
عضو شوید
رسانه های انگلیس ادعا کرده اند که رئال مادرید به خرید رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی منچسترسیتی علاقمند است.

به گزارش اسپوتنیک، رحیم استرلینگ مهاجم 26 ساله در هفته های اخیر نیمکت نشین شده است چرا که پپ گواردیولا تصمیم گرفته است که هموطنش فیل فودن را به او ترجیح بدهد.

استرلینگ در دو بازی مقابل دورتموند در چمپیونزلیگ نیمکت نشین بود و در دقایق پایانی بازی چهارشنبه گذشته در آلمان دقایقی به زمین آمد. این بازیکن از نیمکت نشینی خود راضی نیست و به همین خاطر به حضور در رئال مادرید فکر می کند.

​البته منچسترسیتی به سادگی حاضر به فروش رحیم نخواهد شد چرا که هنوز دو سال تا پایان قرارداد این بازیکن باقی مانده است. ملی پوش انگلیسی در سال 2015 با مبلغ 44 میلیون پوند از لیورپول به منچسترسیتی پیوست و حالا گفته می شود که سیتیزن ها برای فروش او 80 میلیون پوند می خواهند. 

استرلینگ در این فصل در 42 بازی خود 13 گل به ثمر رسانده است اما به نظر می رسد که از رقابت با فودن چندان راضی نیست چرا که هر دو در پست بال چپ بازی می کنند و فقط یکی از آنها می تواند در ترکیب قرار بگیرد. استرلینگ در سالهای اخیر نقش مهمی در منچسترسیتی داشته اما امسال کمی کمرنگ تر شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала