Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت لاپورتا با مسی و کومان درباره سوپر لیگ

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
رئیس باشگاه بارسلونا با کاپیتان و سرمربی این تیم در خصوص سوپر لیگ اروپا دیدار کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش روزنامه AS خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا امروز صبح در تمرینات صبح کنار تیم بود . او در خصوص سوپرلیگ و موقعیت این باشگاه در خصوص این تورنمنت به سرمربی و بازیکنان توضیحات لازم را ارائه داد.

کومان امروز باید در کنفراس مطبوعاتی شرکت کند در نتیجه طبیعی بود که لاپورتا در خصوص موقعیت باشگاه با او صحبت کرد . پیکه هم دیشب در توییتر نوشت که فوتبال متعلق به هواداران است و به نوعی نشان داد که با ایده سوپرلیگ مخالف است.

بارسلونا تا امروز در پروژه سوپر لیگ حضور دارد اما لاپورتا در امضای قرارداد ذکر کرده است که حضور آن ها در این تورنمنت منوط به برگزاری رای گیری اعضای باشگاه خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала