Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌‌اس جی 5 آنژه 0؛ صعود بی دردسر پاریسی ها در جام حذفی با درخشش ایکاردی

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
تیم فوتبال پاریسن جرمن با شکست دادن آنژه موفق به صعود به مرحله بعدی جام حذفی فرانسه شد.

به گزارش اسپوتنیک، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه (کوپا فرانسه)، دو تیم پاری سن ژرمن و آنژه از ساعت 21:15 در ورزشگاه پارک دو پرنس به میدان رفتند. در این دیدار مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی، کیلیان امباپه را بازی نداد و البته به مشکل خاصی هم برنخورد. 

مطابق انتظار، پاریسی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 9 توسط مائورو ایکاردی با پاس گل جولین درکسلر به گل اول دست پیدا کردند. در دقیقه 23 وینسنت منکیائو، مدافع آنژه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. پس از این گل، آنژه کمی جلو کشید، اما نتوانست کار خاصی انجام دهد. نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان رسید. 

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای بودیم. در دقیقه 65 نیمار گل سوم را زد و 3 دقیقه بعد، مائورو ایکاردی با پاس آنخل دیماریا، گل دوم خود و چهارم پاری سن ژرمن را زد، تا دیگر آن‌ها نگران صعود به دور بعد نباشند. در دقیقه 90 ایکاردی هت تریک کرد و پاری سن ژرمن با نتیجه مقتدرانه 5-0 به دور بعد راه یافت.

تنها یک دیدار دیگر از مرحله یک چهارم نهایی باقی مانده است و امشب دو تیم لیون و موناکو از ساعت 23:40 در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала