Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوپر لیگ اروپا یک بمب بود

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد از به تعلیق در آمدن سوپرلیگ اروپا خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، تنها بعد از 48 ساعت بعد از تاسیس سوپرلیگ اروپا، شیاطین سرخ کناره‌گیری خود را از این رقابت‌ها اعلام کردند.

به غیر از منچستریونایتد، دیگر پنج تیم انگلیسی چلسی، آرسنال، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام نیز از این رقابت‌ها خارج شدند تا سوپرلیگ فعلا به حالت تعویق در بیاید. 

به نقل از سایت گل، سولسشر که تاکنون درباره سوپرلیگ حرفی نزده بود، در گفت و گویی دلایل مخالفتش را گفت:

 "اول باید بگویم که من از این که هواداران به این موضوع اعتراض کردند و همچنین صدای آن‌ها شنیده شد، خوشحالم. از نظری، این اعتراضات باعث وحدت بین جامعه فوتبال شد و فکر می‌کنم این موضوع بسیار مهم است. من خودم نیز یک هوادار فوتبال تلقی می‌کنم و زمانی از راه می‌رسد که به تماشای بازی‌های منچستریونایتد می‌نشینم. دوست دارم زمانی که بازی‌های تیم محبوبم را نگاه می‌کنم، ترس از شکست داشته باشم. وقتی درباره آن فکر کردم، از نظریه آن خوشم نیامد. می‌خواهم در یک فضای رقابتی، با دیگر تیم‌ها نبرد داشته باشیم و می‌خواهم زمانی که داریم در اروپا بازی می‌کنیم، کاملا شایستگی آن‌ را نیز داشته باشیم."

سولسشر در ادامه نیز افزود: "من خیلی خوشحالم که باشگاه اشتباه خود را درباره سوپر لیگ پذیرفت. سوپرلیگ ایده خوبی نبود و حتی نحوه شروع کردن آن نیز مثل یک بمب بود."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала