Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویارئال – بارسلونا؛ شش واقعیتی که باید بدانید

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
عضو شوید
تیم فوتبال ویارئال در یكی از مسابقات مهم این فصل لالیگا، فردا شب میزبان بارسلونای آماده رونالد کومان است.

 

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه جدال فردا شب، آمار ارقام متفاوت و‌ زیای ‌وجود دارد که تقابل این دو ‌تیم‌ را جذاب تر میکند‌.

27 بازی شکست ناپذیری بارسا برابر ویارئال

برای آخرین پیروزی ویارئال در برابر بارسا شما باید به 27 آگوست 2007 برگردید،  مسابقه ای که با برتری 2-1 در نیوکمپ به سود زیردریایی های زرد به پایان رسید. این پیروزی در مقابل بارسلونایی کاملاً مسلط و آماده به دست آمده که در اکثر بازی هایش  پیروز شده است.

بارسلونا آماده ترین تیم 2021

بارسلونا با یک بازی کمتر نسبت به رقبای قهرمانی اش در بالای جدول، اکنون همه چیز را برای رسیدن به صدر جدول و‌ قهرمانی در دست دارد. آنها در سال جدید میلادی 43 امتیاز کسب کرده اند و‌ در صورتی که تمام بازی های باقی مانده لالیگا را با برد‌ تمام کنند، قهرمانی شان قطعی است.

دقت در شوت زنی

هر دو تیم بهترین میزان دقت شوت زنی را در لالیگا داشته اند بارسلونا با 55.8 درصد تبدیل شوت ها به گل در صدر لالیگا از این لحاظ قرار دارد، در حالی که ویارئال با 51.4 درصد تبدیل شوت به گل در این رده بندی سوم است.

 اهمیت زدن گل اول

وقتی ویارئال گل اول را می زند، به خوبی توانسته تا از شکست جلوگیری کند. در حقیقت، آنها فقط یک بار پیش افتاده اند و پس از آن با نتیجه 2-1 به والنسیا باخته اند. وقتی که آنها ابتدا گل دریافت میکنند، فقط در یک مورد موفق شده اند بازی را برگردانند و با نتیجه 2-1 ایبار را شکست دهند. برای بارسلونا، آنها فقط یک بار بازی مساوی 1-1 با سویا  را با برتری تمام کرده اند.

شروع و پایان خوب نیمه

ویارئال در 15 دقیقه ابتدایی در لالیگا بهترین رکورد را به ثبت رسانده است، این تیم در این بازه زمانی 14 بار گلزنی کرده و سه گل دریافت کرده است. بارسلونا در 15 دقیقه پایانی نیمه اول در بهترین حالت خود قرار دارد و این تیم در این بازه زمانی 17 گل زده و 5 گل دریافت کرده است.

برتری 4-0 در بین دو نیمه

هر دو تیم در این فصل موفق شده اند تا در پایان نیمه 4-0 پیش بیفتند و در این حالت نتیجه نهایی بدون تغییر بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала