Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا به یووه و رونالدو به یونایتد؛ بزرگ ترین مبادله قرن در راه است؟

© AP Photo / Fabio FerrariJuventus striker Cristiano Ronaldo
Juventus striker Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
عضو شوید
احتمال اینکه دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید دو ستاره خود را با هم مبادله کنند، وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه مارکا در حالی این گزارش را منتشر کرده است که زمزمه های خروج هر دو بازیکن از تیم های شان در پایان فصل شنیده میشود.

یوونتوس بخاطر ناکامی در اروپا و خرید رونالدو زیر فشار رسانه ها و طرفدارانش قرار گرفته و موضوع جدایی پوگبا از منچستر هم خیلی بحث جدیدی در بازار نقل و انتقالات نیست، زیرا دو فصل متوالی است که این بازیکن فرانسوی در لیست خرید تیم هایی مثل رئال و یووه قرار دارد، اما کماکان در یونایتد حضور دارد.

از سوی دیگر رونالدو در یوونتوس حقوق بسیار بالایی میگرد و با توجه به اوضاع بد مالی یووه، مدیران یووه تصمیم به فروش ستاره پرتغالی شان در پایان فصل گرفته اند، البته کوریره دلو سپورت مدعی است رونالدو حاضر شده برای ماندن در یووه مقداری از دستمزد 30 میلیون یورویی اش در سال، کم کند تا به تیمش از لحاظ مالی کمکی کرده باشد.

از سویی دیگر یووه مدت هاست به دنبال بازگرداندن پوگبا به تورین است و حالا طرح این مبادله میان دو باشگاه مطرح شده است.

طرحی که کمی پیچیده به نظر میرسد، اما غیر قابل اجرا هم نیست.

یووه در شرایطی به این فکر افتاده است که چندی پیش پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در برنامه زنده ال چرینگیتو بازگشت رونالدو به رئال محال دانست و از سویی همگی به صورت واضح میدانند که رونالد بارها گفته میخواهد دوباره تیم اولش که از آن به فوتبال معرفی شد، یعنی منچستریونایتد روزی برگدد.

پس اگر تمام این فرضیه ها درست باشد، بعید نیست دو باشگاه بر سر این مبادله بزرگ که مثل بمب در بازار نقل و انتقالات فوتبال صدا خواهد کرد، به توافق برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала