Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال از کورس قهرمانی لالیگا خارج شد؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
تساوی بد موقع و نا امید کننده تیم زیدان در دیدار شب گذشته برابر بتیس، کار قهرمانی را برای کهکشانی ها فوق العاده سخت کرده است.

 

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به نزدیکی امتیازات در بالای جدول و کورس حساس برای قهرمانی این فصل لالیگا که به صورت بی سابقه ای در حال پیگیری است، از دست دادن 2 امتیاز مهم دیگر برای رئال مادرید قهرمانی زیدان و تیمش در این فصل را به اما و اگر روبه رو کرد.

رئال دیشب در مقابل بتیس هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست دروازه این تیم را باز کند و در نهایت بازی با نیجه بدون گل مساوی به کارش پایان داد.

در سه دیدار اخیر رئال در لالیگا تیم زیدان از 9 امتیاز کامل 4 امتیاز را با تساوی بدون گل برابر ختافه و بتیس از دست داده است. 4 امتیازی که میتواند قهرمانی را از این تیم بگیرد و مسیر قهرمانی دو رقیب دیگر این تیم یعنی اتلتیکو و بارسا را هموار کند.

رئال مادرید با کسب این تساوی 71 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. تیم زیدان برای ماندن در کورس قهرمانی باید امیدوار به از دست دادن امتیاز دیدارهای امشب بارسا و اتلتیکومادرید باشد.

اتلتیکو هر چند این هفته ها روی نوار پیروزی است و امشب نیز با بیلبائو در دیداری سخت جدال خواهد کرد.

اتلتیکو با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال در صدر قرار دارد و در صورتی که امشب مقابل حریف به برتری برسد، اختلافش با تیم زیدان به 5 امتیاز افزایش پیدا میکند.

بارسا هم امشب البته بازی آسانی ندارد. شاگردان کومان که پس از قهرمانی در کوپا انگیزه فراوانی برای تصاحب لالیگا دارند، امشب باید به مصاف ویارئال بروند.

بارسا در صورتی که امشب به برتری برسد، جایگاه دوم را از رئال خواهد و با این تیم در امتیاز 71 برابر خواهد شد.

البته بارسایی ها با یک بازی کمتر نسبت به رئال میتواند هم از رئال فاصله بگیرد و هم به صدر نزدیک تر شود.

پس با این حساب، در صورتی که تیم های اتلتیکو و بارسا امشب به برتری برسند، تا حد زیادی میتوان حدس زد، قهرمانی برای رئال سخت خواهد شد، اما اگر اوضاع وقف مراد تیم زیدان شود، کورس بالای جدول برای قهرمانی کماکان داغ باقی خواهد ماند.

از این نکته نیز نباید گذشت که رئال مادرید بازی های سختی از جمله تقابل با رئال سوسیداد، سویا و ویارئال را نیز در رقابت های لالیگا در پیش دارد و همچنین در دو دیدار حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف چلسی برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала