Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلبری نماینده تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا

© Photoاستقلال تاجیکستان
استقلال تاجیکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در نخستین حضورش در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درخشش خوبی از خودش نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در ادامه مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تیم فوتبال استقلال تاجیکستان دست به کار بزرگی زد و موفق شد نماینده پر افتخار فوتبال آسیا و عربستان، الهلال را در دیداری پرگل با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد.

استقلال تاجیکستان که پس از سالها تلاش و معیارسازی در رده باشگاهی موفق به کسب جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شده است، در حالی این مسابقه را با برد پرگل تمام کرده است که ابتدا از حریفش با یک گل عقب افتاد، اما دو دبل از منوچهر جلیلوف و منوچهر سفروف این تیم را به یک پیروزی ارزشمند و پرگل برابر قهرمان دو دوره اخیر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رساند.

استقلال با کسب این برد ارزشمند برابر نماینده عربستان 7 امتیازی شد و به دلیل تقاضل گل بهتر نسبت به الهلال در صدر جدول گروه اول ایستاد.

نماینده تاجیکستان در ادامه دور برگشت رقابت ها دو مسابقه دیگر برابر نمایندگان امارات و ازبکستان نیز برگزار خواهد کرد که میتواند شانس صعودش به مرحله بعدی رقابت ها را افزایش دهد.

تمجید صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا از پیروزی تاریخی نماینده تاجیکستان برابر الهلال

خوشحالی استقلالی ها در رختکن پس از برد مقابل نماینده عربستان 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала